PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

04 January 2011

IIUM EDUCARE PERMATA KINDERGARTEN


Semalam 3jan 2010, permulaan baru buat aku & izz. Mana tidaknya semalam izz mula bersekolah tadika sepenuhnya di IIIUM EDUCARE PERMATA KINDERGARTEN yang terletak di dalam kawasan IIUM EDUCARE CENTER. Kecik-kecik dah masuk universiti, mudahan izz sampai ke besar akan ke universiti menjadi anak yang bijak dan hebat.

Memang dah rezeki izz untuk meneruskan pra-sekolah di situ. Kemasukan pelajar di sana memang terhad dan susah jugak walaupun aku ni staff di IIUM. Setahun juga Q-line nama sehinggakan hujung November lepas aku call admin educare pun masih tak ada kekosongan untuk sesi 2011. Aku pun dah survey & decide nak sent izz ke Tadika di bawah PV10 je.
Dah memang rezeki izz ni murah, dapat jugak akhirnya walaupun last minit called. Nasib la panggilan dibuat sebelum aku bercuti lama. So, esoknya jugak aku pegi ke admin office & buat bayaran pendaftaran & advanced bulan. 
Kenapa aku nak sgt ke situ? sebab utama, dekat dengan aku. Kalau emergency senang aku nak jenguk, nak amik, nak pantau. Sebab lainnya, selesa sebab UIA dah buat 1 bangunan besar khas untuk tadika, nursery & daycare. Bayaran pun murah skit dari tadika luar sana, dapat lah aku save budget & gunakan untuk keperluan izz yang lain. Educare ni pun bagus konsep pembelajaran & pengajaran, cikgu yang terlatih. Jadi senang skit hati aku ni. Ramai gak anak-anak staff yang berjaya & pandai. so, kenapa aku nak meragui cara dowang kan?. mudahan izz terang hati ketika belajar.

p.s: lupa nak bawak kamera, jadi xdela gambar izz ke sekolah untuk hari pertama. :)


7 comments:

el said...

dah skolah anak hang
anak aku thn dpn...
ari2 mtk nk g skolah
ABC pun xlepas lg..gigih ajo kt umah skrg ni...hope nti dah ready g skul dia phm la skit2 kan

Mizz_Ila said...

anta skrang pun xpe. kasi pendedahan kalau dia dah sedia.

Ibu Mifzal said...

ila..bestnya izz dpt taska permata ..aku pun ada pohon utk mifzal..br anta borang..utk kemasukan januari..x tau la dpt ke x..hopefuly dapat la..

Mizz_Ila said...

yeke? tula tunggu lama. izz tu ila register 2009 utk sesi 2011. asik penuh aje.

Mama Zharfan said...

u kulliyyah mana?me AIKOL :) tgh tunggu queue jugak ni utk anak2 me--me balik msia april ni..

Mizz_Ila said...

library sis. :)

nik said...

salam..sis..can i have any contacts number of the organiser for this nursery?there's a friend of mine (a teacher) would like to make a visit.tqvm.

 
template by suckmylolly.com