PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

02 February 2011

PEKAK SEKEJAP??

HAAAAAAA???? ALAMAKKKK CAKAP KUAT SKIT BEB????...

Adeh dugaan tol awal-awal tahun ni, dah la kena jaga anak demam seminggu, aku lak lepas tu demam seminggu , bila dah baik demam..flu plak x hilang-hilang sampai terkena jangkitan telinga pulak.
ni semua gara-gara aku hembus hingus sekuat yg hado.. hameekkkkk obat!!! POKAK EKAU DAH!!!

Doktor dah bilang jangan hembus kuat hingus tu tapi memang x pueh hati selagi hingus-hingus pekat hijau tu x keluar. Sekarang dah kena infection. Berdengung je telinga kanan ni. dah tu pekak la pulak.
Bila la azab sakit gini nak hilang. Telan jela antibiotik yang hado tu..ngadap la ubat selsema tu sepapan. Hopefully lepas ni takde dah penyakit-penyakit yang lama-lama.  Kikis dosa kecil la kot ni..eheheheh leh kira camtu tak??...

4 comments:

Bibu said...

ler sian ko leh pekak camtu..lepa sni hembus ke dalam ek!take care!

ardinihumaira said...

hehe... nak tambah frekuensi pendengaran ;p

ayien78 said...

Ila... jinnis pun penah kena mcm tu...doc kata sbb suka hembus hingus kuat2... dia kata seksa sbb telinga asyik dengung jek.... take care dear

ayien78 said...

jgn lupa htr details ...redeem hadiah contest

 
template by suckmylolly.com