PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

24 March 2011

BAKAL PENGACARA..ADA BAKAT TAK?

video

Alkisah si izz ni sebenarnya seorang yang banyak cakap, membebel je selagi x tido. apa yang dia bebel? macam-macam...dia suka ulang balik apa saja cikgu dia ajar , apa saja dialog pak nil dalam  tom tom bak, ulang balik dialog drama atau filem,. pendek kata dia ni jenis senang menghafal. kadangkala ayat kami pun dia leh ulang.

Rakaman video ni dibuat ketika dia leka membuat program sendiri. dia x perasan pun mummy dia tengah rakam aksi dia. hehehehe.. mmg best dgr dia jadi pengacara. macam biasa izz ni mmg ada ciri-ciri seorang pengacara sebabkan jangan tak tahu orang macam pengacara ke dj ke apa kat luar dorang bukannya kuat mencece pun, ada waktu ketika je dowang suka mencece terutama depan orang yg rapat, kalau tak mmg x byk ckp sebenarnya. hehehe
so...saksikanlah bakat anakku... :)

3 comments:

eLYies said...

izz ikut babah dia!!!! GILE GLAMOUR ..hahaha..

takpe..kalo ade bakat buat aper pendamkan..kan!

MUMMY ILA said...

hahahaha... bab mencece tu byk ikut babah. babah kan suka dunia glemer ni.

tula mmg nak asah bakat dia ni. mana tau akan dtg leh jd VJ kat tv ke radio ke..:) bakat semulajadi

irma said...

haha...ni bakal ganti pak nil ni..hihi

 
template by suckmylolly.com