PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

12 October 2006

Hari ini dalam kepalaku

Arini aku x pose..biasala dah 12hb.. mesti la lampu merah menyala. Semakin hari semakin dekat hari raya tapi aku sikit pun x teruja dengan sambutan ini. Aku hanya rasa sedih sebab terpaksa meninggalkan bulan ramadhan. Tahun ni adalah tahun membosankan bagi aku. Aku terpaksa beraya di sini. Di rumah yang membosankan..dengan orang yang membosankan..Aku langsung x mohon cuti raya.. reason kena keje padahal aku saja xnak amik cuti sbb malas nak layan keboringan aku kat umah tu. Sejak aku pindah ke sana, aku memang xleh nak terima sebab bagi aku, aku ni sekadar menumpang je tanpa kerelaan hati aku sendiri. Nasib la tahun ni ada Deepavali..so, ada cuti. lehla aku balik umah mak aku kat shah alam. sian kat mak, sian kat abah sebab terpaksa beraya tiga beranak je tahun ni. Abg aku beraya di Pahang bersama mertuanya. Aku pun bosan gak sebab anak kesayangan aku danial & ahmad takde. Terpaksa la tunggu seminggu raya baru dapat jumpa balik si kecik tu.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com