PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

26 January 2010

1DAY (22JAN) : KL- KLIA- BRUNEI

Bertolak dari rumah ke LRT Taman Melati menuju ke KL SENTRAL. Kemudian menaiki ERL Transit menuju ke KLIA.. Kami kongsikan perjalanan kami utk trip pertama 2010....
 
:: Stesen ERL Transit PUTRAJAYA ::
 
 :: Selamat sampai di KLIA. ::

:: Menuju ke bilik berlepas selapas proses boarding & imegresen ::

:: muka keriangan dapat bercuti ::

 :: mummy & izz ::
 
 :: Majlis pecah dara pasport izz & aku ::
 
 :: Dalam pesawat MAS Airlines ::
 
 :: Peneman setia kami ::
 
:: SELAMAT DATANG KE BRUNEI DARUSSALAM ::
 
 :: Dari Brunei airport menuju ke La Gallery suites Hotel ::
 
 :: BRUNEI ::
 
 :: BRUNEI DOLLAR B$ ::
 
 :: Check in Hotel ::
 
 :: Bilik kami ..B$58 pernite ::
 
:: haaa...izz wat pe tu??::

--sambung nanti ke aktiviti seterusnya... bagi kowang tgk keriangan aku dulu ye..hehe ---

11 comments:

A.I said...

mmg terpancar keriangan kat muka kau yg comey tu!! (^_^)

oYa said...

bestnya.... nanti leh ko jmpa zie ek... bilalah nak merasa p bercuti ni uwaaaaaaaaaaaaaa

mamashasha said...

wahhh pecah dara gitew.....ko ni ila..haha

FaizAmYAirieL said...

wahh cam best jerk...harus ku terjah juga bunei 1 hari nnt kalau ade rezeki...huuhuh..lawala duit brunei tu..k ila..murah jgk erk hotel tu..tp nampak class..ngeee

ILA HAFIZ said...

kak ai : tersipu2 aku baca komen ko ...hehe..aku comey ye..ko pun jelitess... hehe

oya : mmg dah jumpa zie..:)

bed: hahahahahaha :P

paeh : mmg lawo tp terasa keciknye nilai duit kita.. cam ko p singapore la.. hehehe..

Nur Syafawati said...

sonok nyer weh...x sabo nak tgk gambo seterus dan seterusnyer..huhuh..a ah.duit bunai cantik kan.. aku pun suke nengok..hehe..tapi awat gambo ko jer?mane gambo apies??cian mamat tu..asyik ko je enterprame..ahakss
ok2..aku tgu gambo seterusnyer dgn penuh kesabaran..

ILA HAFIZ said...

sya : hahahah dia kan photographer aku. dah aku nak amik gambo dia..dia sebok nak amik gambo aku la..benda2 lain.. heheh.. haish..

As said...

wah ke brunei... best nyer... kami ni bila la nak sampai sana...huhuhu.. izz rambut dia cun arrr

Bibu said...

waaaahhhh...betul cantek duet!

el said...

x sabar nak tgk korang gedix ngan zie..cepatlahhhhhhh

ILA HAFIZ said...

occay..banyak akan menyusul

 
template by suckmylolly.com