PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

11 January 2010

1ST ENTRY 2010


 :: kat mana ni?..:
 
 :: kami dinner @ PAPARICH ::
 
 :: nak pilih menu apa ye?::
 
 :: izz tolong tuliskan order ::
 
 :: izz masih menulis ::
 
 :: yeah..ni menu utama.. yang lain2 x snap sbb lapar ::
 
 :: izz masih melukis ::
 
:: muka gedik depan lens.. ni dia pose sendiri....
comel x saya?.. hehe ::


Nampaknya lama gak blog aku x berapdet.. xde apa nak cite..aktiviti biasa je .. :)

10 comments:

Mommy Prince said...

comel dak izz

mamashasha said...

izz blh jadi model ni illa...fotogenik gak hero ko ni...hhehee mcm sedap nye menu ko tu ila

♥ Eda ♥ said...

ko rajin gak update kat fb..aku niha dua2 dah maleh..biaselahh budak makin naik makin posing over dari ibubapanya..hehe

oYa said...

tomel rmbt izz...ist entry dah tunjuk sal makan daaaaaaaaaaa lapo daaaaaaaaa

fazilzura said...

FULAMAKKKKKK... sweet

Nur Syafawati said...

ko pun dah berpenyakit mcm aku..malas update blog!!kahhh
same2 la kite sarangkan blog kite ini

ILA HAFIZ said...

hahahahaha... permulaan pasal makan & mmg itu lah aktiviti harian aku.. ehe

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

comel izz kan
sweet
sebenarnya makanan ko irder tu lagi sweet'ko buat aku lapar petang2 ni
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaa

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

comel izz kan
sweet
sebenarnya makanan ko irder tu lagi sweet'ko buat aku lapar petang2 ni
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaa

el said...

ayoooooooo anak sapa lah tu
comel gilakkk no...adoiiii x puas tgk daaa....tgk byk kali rs nk colik pun ado....rindu sama izz yg kecik molek ni

 
template by suckmylolly.com