PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

28 September 2010

RUPIAH BIKIN AKU PUSINGG!

wahhh!!! gue jutawan!!!! mau jadi orang kaya dong!!..

Alkisah aku dah beberapa hari fenin settlekan hal-hal berkaitan dgn percutian aku tak lama lagi.
mau ke mana? haaa sendiri pk jela kalau aku dah letak gambo kat atas ni. muahahahaha

Dalam keriakan menjadi JUTAWAN.. kepala aku fenin nak mengira duit dr RM ke RUPIAH..dr RUPIAH ke RM. Jangan la korang pelik... walaupun aku dah guna converter dalam internet ni ..aku tetap ingin mengira banyak kali sebab aku mmg x suka kelam kabut apabila ada kat sana. Yelah aku dah x pakai kad plastik ni.. aku dah remove dari hidup aku. Ada duit baru leh g berjalan-jalan.. kalau xde duduk diam2. Jangan selubungi hidup anda dengan HUTANG KAD PLASTIK!!!...


5 comments:

eLYies said...

waduh2...kamoo pusing pala ya...takpa2..biler kamoo di sana..pala kamo tidak pusing lagi..sbb kamoo sudah ENJOY!!!!

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wah, rindu pulak nak pegi sana ekekeke. memang jutawan buk!

ILA HAFIZ said...

yies : ha tu la pasal..aku takut kat sana aku pening sbb byk benda nak shopping. hahaha

tinie : itula pusing aku dibuatnya.

A.I said...

iya dong. kira berkali2 ya buk. takut nnt tidak kesampaian sopin utk aku. ngeh ngeh...

el said...

wow tetiba jd JUTAWAN..dasat lu..hahaha
papepun enjoyyyyyyyy wat pe fenin2 dong hahahahaha

 
template by suckmylolly.com