PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

14 September 2009

KILANG DAH TUTUP!

Akhirnya.. kilang cookies raya aku dah tutup untuk stok syawal tahun ni. Alhamdulillah siap kelima-lima jenis cookies yg memang dirancang selama ni. Setelah tart nenas memulakan operasi pada hari khamis lepas. Projek di sambung kembali pada hari jumaat malam dengan proses pembuatan & pembakaran semperit. Memandangkan sabtu aku yg amat bz dgn aktiviti luar. Aku sambung baking pagi ahad, selesai 3 jenis sampai jam 4 petang. Kol 5 dah klua p shopping persiapan raya kat mutiara damansara. So, terhasillah tart nenas, semperit, biskut oat, cornflakes madu & choc chip cookies. nyum....nyum....nyumm... siap dah letak dlm balang. selebihnya kita simpan dlm bekas lain. ^_^

7 comments:

♥ Eda ♥ said...

giler la besen...
aku baru siap satu jenis..alamak kene lumbe2 ni..hehehe....bile la dpt rasa kuih muih ko ni yer....

MUMMY ILA said...

takpe... ko lumba dgn sya. sya ada 1 lg je x buat.

ko dah buat apa tu? suji ke?

Nur Syafawati said...

comey2 kuih ko ila...i likeeee...

MUMMY ILA said...

sya~ secomey tuan dia.

FaizAmYAirieL said...

balang kuih kak ila tu mcm umah daku nye..x sabar nak mkn kuih raye dlm tu..ngee..leh x cam gitu? ekekeke

Bed said...

ermmm dapnye buat sendiri ila....

Dayah said...

SAlute la dgn ko Ila sebab dah buat kuih raya..chek ni dah 2 thn menempah je kojenye..

 
template by suckmylolly.com