PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

29 September 2009

RAYA 2009

Tahun ni merasa beraya di pagi raya kat rumah sendiri. Pagi-pagi je dah kejutkan izz. Kali ni gak kali pertama izz dapat pakai baju melayu bersampin dan bersongkok. Last year..dia kecik sgt, rasa rimas lak nak pakaikan dia baju melayu. Sementara apis pergi solat raya di masjid, aku pun siap2 la apa patut sebelum ke rumah mertua.Tahun ni turn family apis lak..beraya di Taman Ibukota, jln gombak.. 10min dr umah aku je. hehehehe..... :: pagi2 belasah maruku :: :: cakkkkk...ngee~ :: :: pakaikan songkok kat kepala comel anak mummy :: :: family pose :: :: again ...:: :: izz & mummy :: :: apa yg disengihkan tu?? :: :: ooo tengok kampung boy ye sayang :: :: cookies ku ::: :: sup tulang rusuk special...hidangan raya di rumah mertua :: :: jom kita balik kampong :: :: lepas aksi salam bersalaman :: :: saudara mara yang datang menziarah :: :: anak-anak buah yang keriangan dapat duit raya :: :: pak ngah belanja askrim raya :: :: izz dapat aiskrim paling mahal :: :: cucu-cucu bersama atok & nenek :: :: baba & izz pergi beraya :: :: :: aksi izz dapat duit raya :: :: bersama keluarga mertua :::: suasana malam hari di rumah kami :: :: dah balik umah..tido umah sendiri..esok sambung beraya :: :: suasana yang cantik.. ::

6 comments:

ai said...

cute gilak la izz wei!!! encemmmm

kak ina kl said...

salam ila..syoknya raya dedekat ni..tak yah usung bantal..

tag tu baru akak perasan..insyallah klu free akak jwb ek..

selamat hari raya..seronok tgk tuan haji dan isteri sehat walafiat...dak apis ikut gen mak dia..

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful a.k.a Proud Zakiah Khairani said...

cutenye izz!!

FaizAmYAirieL said...

jatuh cinta aku tgk izz pakai baju melayu..smart betol..dgn rambut belah tepi..ehehee sungguh comey...beraye dekat erk better tido umah sendiri..ehehe

elly @ suely said...

wahh meriahnye raya ko ila... hehehe

saveme_zero said...

amboii izz..bergaya dia yer. cute je dgn songkok & sampin.

subhanallah...cantik last picas yg ko snap tu ila..syahdu je rasa

 
template by suckmylolly.com