PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

14 September 2009

TAG RAYA

tag persiapan menyambut hari raya
BAJU RAYA lom beli lg.. x tahu la nak beli bape pasang. rasanya sepasang je kot. cukupla..bersederhana....
KASUT RAYA kasut 1 je.. cukup la tu.. FAMILY AKU semua dalam kesederhanaan. asalkan ada IBU AYAH: ntah la. tp aku ada belikan mak aku tudung & kasut. abah aku lak belt .. okla tu..dowang pun paham FAMILY MERTUA: ntahla..selalu dowang tempah2 je makanan & cookies. baju2 semua anak2 dowang yg uruskan KUIH RAYA tiap taun aku buat cookies..tahun ni 5 jenis. baru je selesai semalam. tutup dah kilang utk kali ni. RUMAH BARU rumah kami still baru walaupun dah setahun setengah umurnya. LANGSIR BARU langsir baru dibasuh..kahh... aku mmg jenis x suka membazir benda camni. pakai mana yg patut janji bersih. DUIT RAYA dah pakat dgn hubby cam biasa la..50-50. semuanya apis uruskan
BONUS
tak dapat :( bukan rezeki raya ni. harap ada rezeki bulan 12 ni atau selepas budget 2010 BALIK KG
tahun ni beraya di tmn ibukota,jln gombak saja. balik kg ke?..balik la kan sbb klua dr umah sendiri ke simpang depan umah. kahhh... SKRG AKU NAK TAG :- eda tini kak za kak ina padang balang nas

2 comments:

FaizAmYAirieL said...

wahh..tag persiapan raye pon ade jgk..ngee...

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

tini tu aku ker?

 
template by suckmylolly.com