PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

11 September 2009

MOOD BAKING DAH MENJELMA

Tart nenas pembuka mood mem'baking' di bulan ramadhan utk santapan di bulan syawal. Alhamdulillah siap 1 jenis.. walaupun aku x bape nak puas hati dgn tekapan tart aku. tapi janji pastri & jemnya sedap. kahh..bole la kan janji ada rupa. kalau masuk ISO mak aku ni dia kasi 49/100 kot kalau ikut rupa...kah..kalau rasa sure dpt 100% (puji diri sendiri). Yela aku bikin jem sendiri tau.. semalam tester aku (izz) dah tibai 4 keping. sedap la tu kan?. anak aku ni memilih makan kalau dah berulang makan tu okla tu... ok..ada lg 5 jenis biskut menyusul... tunggu....

6 comments:

Nur Syafawati said...

comey2 tart ko ila..mcm ko gak...go girl!!!wat byk2 tau.nanti kami nak serangg pv10!!!

el said...

tart nenas ni sng nak buat dr yg golong tu haaa...
baking ilaaa baking smpi pecah oven kahhhhh

MAS said...

wah dh wat kuih raya..mas nk wat weekend nie..siap ajak adik..tolong.. lapar plak tgk tart nenas tue..nyam..nyam..nk wat gak tart nenas..tp yg jenis gulung tue..

FaizAmYAirieL said...

lawanye tart..berselera tgk nak mkn...tinggalkan skit utk open house erk..ekekeee

lyna said...

kak ila...tgk gambo pon dh terliur ni cmne..??nnti klo blik shah alam bwkle lebih ek, leh kte serang umah mak akak...heheheh..
p/s-bile batch akk nk wat reunion lak..psni leh la gabung sume skali..ok x?

MUMMY ILA said...

lyna~ plan nak buat lepas raya. mayb around bulan 12. leh je gabung semua. hehe.. alumni smks19..

 
template by suckmylolly.com