PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

20 August 2009

MAKAN & MENANG CONTEST BY ADWAN ENCEM

MAKAN & MENANG CONTEST BY ADWAN ENCEM
anjuran
Syarat-Syarat Penyertaan Mudah Aje.....:
Menjadi FOLLOWER di blog ini (compulsory....paksa?? memang...) Nyatakan LINK blog dan LINK contest ini dekat entry memasing. Jadikan contest ini sebagai STICKY MODE .. Letakkan "Banner Contest" seperti di atas di blog memasing sepanjang contest ini... Tinggalkan link anda di ENTRY ini shj... Cara-Cara Penyertaan Adalah...: "Upload" kan sekeping gambar makan yang paling melucukan & exotic anda bersama suami/anak2/keluarga/kawan2/sesiapa sahaja... Gambar yg paling paling tak tercapai dek akal yang melampaui batas2 adap ketika makan....hehehehehe... Ceritakan serba sedikit mengenai gambar tersebut dan mengapa anda mengatakan gambar tersebut layak utk menang...
-----------------------------------------------------
:: gambar ni layak menang contest ni sbb mmg x tercapai akal pun..mana ada manusia nak makan cd. he heeeeeee.. anak den jo yang kelaparan sampai cd pun dia nak makan. kahh..
ni la dia kalau dah addict cd.. kira dah jd pengemar cd tegar.. hikhikhik ::

2 comments:

miemiey said...

daa takde benda nk mkn ke?hehe//manyak tul contest dia masuk..semoga berjaya yer..

AdwanEncem said...

salam kenal mummy-ila...

okie... dh review, tq sebab join ek... so tungguuuu....

 
template by suckmylolly.com