PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

06 August 2009

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG!

Hari ni 6hb Ogos 2009, genap anak kesayangan aku 2 tahun. Sekejap je masa berlalu, rasanya baru je aku melahirkan dia ke dunia. Sepanjang 2 tahun menjadi mummy kepada anak yang kiut & comel ni mmg byk mengajar aku tentang kehidupan. Hidup aku lebih bermakna dengan kehadiran dia. Dialah kekuatan dalam hidup aku ni kena plak dengan nama yang aku berikan "izz = kekuatan".. Cukup bermakna nama tu bagi aku. Banyak cerita2 indah suka dan duka. Alhamdulillah aku bersyukur aku dapat memberi "susu ibu"sepenuhnya sepanjang 2 tahun ni. Memang 1 cabaran bagi aku tp ia amat menyeronokkan. Melihat izz membesar dengan sihat & cergas dan semakin cerdik membuatkan aku lega. Izz seorang anak yang sangat baik walaupun ada kalanya memeningkan kepala aku. Yela dia dah la "picky eater", aku mmg pening nak bagi dia makan apa. Sentiasa mencuba apa saja demi untuk kesihatan & tumbesaran mental & fizikal dia. Bagi aku duit boleh dicari tp biarlah aku dapat memenuhi keperluan dia secukupnya. Mesti ramai yang akan cakap, bole la bg adik..OH NO! NOT THIS TIME FRIENDS!... Aku rasa aku x perlu terburu-buru nak menambah ahli keluarga. Biarlah ALLAH menentukan tapi aku memang tak terniat dalam waktu terdekat ni. Aku nak bagi peluang pada izz merasai dunia ni bersama mummy & baba dulu. Adik tu kemudian pun boleh ..hehe.. Aku pun dari adik beradik yang jarak umurnya. Aku x rasa itu 1 kesunyian sekiranya makbapak sentiasa beri perhatian sepenuhnya. Tapi yela..ni pendapat aku..terpulang pendapat orang lain. hehe Malam tadi tepat jam 12.00 tgh malam, aku & apis menyambut ulangtahun izz di rumah. Kami dah siap belikan kek kiut cam tuannya jugak. Bukan main suka dia dapat tiup lilin, potong kek sendiri. Bayangkanla sampai 4-5 kali aku terpaksa pasang lilin balik & nyanyi balik utk dia. Ya rabbi terujanya anak aku ni. Tak kisahla dik, birthday awak!! Dia jela yg bedal kek tu, skit je makan yang lain dikecahnya dalam pinggan. Mengikut perjanjian diri aku, aku xkan marah dia sepanjang hari istimewa dia. Lantak p la hang nak wat pa nakkkkk!!....hehe so, layan jela gambar yang ada.. selebihnya aku akan masukkan di album FB ^_^ Selamat ulangtahunnnn sayangggggggg!!!!!!...........

:: theme Upin & Ipin :: :: happy tol anak mummy celebrate befday dia ::
:: fuhhhhh....pandai dia tiup ..sampai 4-5 kali suruh pasang balik api lilin ::
:: tiup lagi utk kesekian kali.... lantak! ikutkan aje...befday dia ::
:: eh mummy lak OVER... izz wat dek.. dia sebok dgn keknye ::
:: anak baba... peace together... sweet jek ::
:: huh peace again.. tangan sebelah sebok nak potong kek ...hehe ::
:: we love youuuuuu SO MUCH!!! HAPPY 2nd BIRTHDAY AHMAD IZZ HAYDER! ::
:: nyum...nyumm...sedapnye kek ni ::

:: kek cute cam tuan dia jugak......ni celebration PART 1...::

Nantikan celebration PART seterusnya........stay tuneeeeeeeeeeeee!!!! ...dadaaaaa!! ^_^

14 comments:

saveme_zero said...

hepi besday izz..moga menjadi anak yg soleh..aminnn

Bed said...

hepi birthday to izz...semoga jadi anak yg baik, bijak & soleh.....amin

el said...

HEPI BESDAY IZZ HAYDERRR!!!!!!

fazilzura said...

HEPY BUSDAY TO U
HEPY BUSDAY TO U
HEPY BUSDAY TO IZZ
HEPY BUSDAY TO U


Semoga menjadi anak yg soleh ocey ..

and semoga sentiasa menjadi kekuatan tuk babah & mumy mu

ai said...

EPI BESTDAY IZZ SAYANG!!!

SEMOGA IZZ AKAN MENJADI SEORANG ANAK YG TERBAEK OK...

~baju izz seropa ngan baju ely.. :P

miss♥wahida said...

happy bezday to izz hayder...semoga menjadik anak yang soleh...

mummy teha said...

hepi bezday izz!!!jd ank yg soleh k!!muahhhh!

eLYies said...

happy besday izzz...

semoga jd anak yg soleh yer....

Nur Syafawati said...

happy birthday to izz hayder!!!semoga jadi insan yg cemerlang..gemilang..dan terbilang satu ari nanti yer..aminn!!!!doa ni..doa ni..heheh

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hepi birthday izz..
comel betul kek itu..
macam tuan dia gak..sangat comelll hehehehe

miemiey said...

selamat hari lahir buat izzz,,moga2 besar nati jadi ank yg baik n taat kepada ibu bapa..semoga panjg umur n cht2 sentiasa...tecik kek tuuuu...bak cni kak nk ckit...terliuqqq..

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

happy birthday to izz!!

ieda said...

Happy belated beday izz...kejap jer rsnyer dah 2tahun...moga membesar jd ank yg soleh..aminnn

saveme_zero said...

hepi besday izz. moga menjadi anak yg soleh

 
template by suckmylolly.com