PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

30 October 2009

DINNER @ SATE STATION KG PANDAN

Makan sate la plak kan?.. heehee ni xtvt sabtu lepas yg amat bz bg kami sekeluarga. Mana taknya pagi2 dah bermandi manda si izz bersama anak2 geng lesbo kat Tmn Klcc.. petang tu lak bawak izz p casting iklan..lepas tu g umah kawan apis kat UK perdana 4, dia wat makan2... malam lak dinner sate bersama geng st john, kawan sekolahan apis bersama keluarga masing-masing. Aku suka sate sini..lembut jek dgn kuah kacang yg sedap. Ramai tol orang makan kat situ. Sebelum ni penah gak aku tgk ayien makan kat sini tp lom berkesempatan nak pegi. Kali ni dapat gak merasa sate station lak..

** tu diaaa...geng johanian batch 96 bersama anak & isteri ** ** makan-makan & lepak2 bincang aktiviti akan datang ** ** bukan main panjang .....nunnn di sanaaa! " ** kaum isteri yg setia diangkut sang suami...hehe ***

4 comments:

nasz said...

meriah nye mkn2!! best nye mkn satay, dah lama tak pekena satay

FaizAmYAirieL said...

mane gambo sataynye? leh daku terlior..ehehehe..meriahnye geng2 abg pipis..happeningla..kalau aku pon follow je..ehehe

Nur Syafawati said...

aktif tul apies bergathering ngan johanian nye eh..huhuh..panjang lak table nye ha....meriah2...

MUMMY ILA said...

nas : feveret aku satey.. hehe.. kalau orang laju je aku g.

paeh : masa ni aku tgh kelaparan.. org lain pun sama.. sampai je satey x sempat nak snap..sekejap je dah masuk mulut. hahahahaha

sya : dowang mmg aktif sya.. suka gather2

 
template by suckmylolly.com