PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

26 October 2009

KLON KE?

Berapa % persamaan gambar ini?.. sure semua x tau aku dulu & kini... heheee.. gambar ni masa aku darjah 1.. amik gambo utk report kad sekolah. kahhh Rambut aku dulu begitula rupanya.. x leh nak bersikap sangat, sure ke depan balik. jangan pelik rambut aku x senonoh skit...senget2. ni gara-gara aku terlampau kretif. pantang jumpa gunting suka cantas rambut sendiri sampai mak aku mengamok. Dahla rambut lebat cepat panjang, sebulan 2-3 kali bawak p saloon amoi. hahahahahaha....Kulit amat gelap sbb suka berjemur.. main je tgh panas. Bila ada anak sendiri tau plak marah anak jgn main panas..kahhh saje tepek gambar kami anak banak sbb bila aku tgk izz cam aku dulo2 plak. kalau bandingkan skrang mmg la x nampak sgt dr segi fizikal sbb skrang aku gemok.. kahhh

15 comments:

♥ Eda ♥ said...

same sejibik sejibun..mmg klon ko...cume skarng ni dah berubah sebab dah jadi mak org..ngehngeh

irma said...

haha...sejibik....mana x tumpah kuah kalo x ke nasik nya...

MAS said...

tulah namanya mak n anak..mmg sbijikla ila..cuma beza lelaki n perempuan jer..hehe..besor nanti anak ko misti cute cam ko kan.. ;P

Nur Syafawati said...

same sgtttttt!!!!nak2 tang molot tu..i likeee

Mama-Miya a.k.a Jedi Hopeful said...

sebijik...so haruskan ku buat kesimpulan yg izz sweet like a girl...ke the other way round? kihkih kih

oYa said...

wow bestnya ada simpanan gambar2 lama.. aku dulu byk gambar masa tecik tp dek krn aku pun kaki gunting abis aku gunting gambar tu sampai hancusssssssssss.... ada 2,3 keping je yg dpt tampal balik..yg lain tak dpt diselamatkan..uwaaaaaaaa

Bibu said...

sama weh? tang mata, rambut, molot....ape kata ko wat tag je entry ni..kaaahh aku pon rase cam nak korek gambo lama tapi malu plak ekekeke

ai said...

mmg seropa...sehati sejiwa gitu. :)

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

memang 2 bijik la..
sama siut...
comel gak ko dulu2 eh..
hikhik

el said...

sokong sokong
sejibik sama lah

eLYies said...

ya allah..cam photocopy..kahhhhhhhhh..cute..cute

eLYies said...

ya allah..cam photocopy..kahhhhhhhhh..cute..cute

MUMMY ILA said...

itulah ciptaan tuhan:)

FaizAmYAirieL said...

sejibiknyeeeeeeeee...ehehe..aku pon ade gambar utk repodkad mase darjah 1 tu..tp xdek klon lg utk disamekan..muahahaa

MUMMY ILA said...

paeh : mayb kena tunggu 2nd one dlm perot tu klua.. heeheee

 
template by suckmylolly.com