PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

22 October 2009

M.A.L.A.S

salam semua blogger.. lama btol aku bercuti membloggingkan diri. Bukan takde gambar nak di tepek tp agak buhsan lak aku nak bukak blog. Musim malassssss je ditambah pelbagai emosi sejak menjak ni. InsyaALLAH mood membloggingkan diri akan kembali x lama lg.. sorila kawan-kawan sbb aku x sempat nak tinggalkan komen kat blog kowang. Aku adala singgah2 jenguk blog kowang cuma tula.. MALAS nak tinggalkan jejak.. heheeeeeeeeeeeee

8 comments:

Bed said...

loo nape ni? dah berjangkit dah penyakit M among blogger ni....layankan aje la....

fazilzura said...

ni awat plak ni ... kamoo sakit ke ila

MUMMY ILA said...

@Bed : ye kot.. aku dah kena virus MALAS. hehehee

@ZURA : Takdela aku sihat je cuma aku diserang VIRUS MALAS BERBLOGGING sejak menjak ni.. heheeeee

el said...

smur org dah mls berblog
nti kamoo dah rajin bersihkan blog kamo tu
dah ada fesbuk mls nk layan blog eh

ai said...

aku pon kadang malas. tu yg tetiba kang blog aku sepi je. kalau ada pon ntah apa2 je aku tepek..kui kui kui

♥ Eda ♥ said...

ceh ko pun reti malas gak..tak rock la beb

FaizAmYAirieL said...

ni cuti malas name die erk?? leh kene potong gaji ni..ekekeee

Fiza Nordin said...

ayoyoooo ape sudah jadik???ade erh virus malas berblogging?mintak2 jgnla jangkit kat aku...ekekeee

 
template by suckmylolly.com