PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

05 October 2009

KERANA IRMAKU SAYANG

Kerana mu kak irmaku sayanggg.... sanggup aku meredah jammed utk bertemu kakakku yg cun ni bersama abe ensem & anak2 yg kiut miut. Happy gile (tp lom gile lagi) dpt jumpa ko lagi kak oi.. menyampah i..u dah banak badan still slim melim cuma spare tyre yg berselindung kalau ada tu..abaikan jela...heheheee. Harap ko suka la makan kipap panas yg ku uli khas buatmu... kehkehkeh.....
:: mini terjah ke rumah kak sue :: :: kami yg gigih datang di malam hari :: :: adik kak irma yg cun & kak wil selaku pemenang pertama yg sampai ke umah kak sue:: :: kak irma & kak fiza :: ::alya gigih menolong mamanya :: :: ado-ado je anak dara ni... penat mama dia :: :: wan hazirah irsalina :: :: ha nak tu..nak ni...sedap ni.. kat sandakan x jumpa :: :: pasangan irma + nabil bersama anaknya :: :: anak teruna ayien.. jaff...good boy :: :: ayien bersama anak daranya a.k.a klon ayien ..ngeeee~::
kol 11.30 baru la masing-masing perambatkan diri. sian tuan rumah yg menanti saat kami menghalaukan diri.. apa2pun thanx kak sue kerana sudi menjadikan umah ko sbg markas kami bertemu kakak kami yg jelitesss anak banak tu. Nasi goreng cili api meletopss yg sedap & siap tapaukan utk aku lagi... thanx a lot~~!!....... happy dpt jumpa semuaaaaaaaaaaa...

6 comments:

nasz said...

ala, sayang tak dpt menghadirkan diri...

saveme_zero said...

walaa..montot aku weii...wakakakakak..sib baik power..kahhhhhhh

irma said...

haha belom slim melim lagi....huhu pipi pon gedebur lagi.....wakaka

Unknown said...

tu la korang lambat aku yg sibuk perabis kuih raya hehehe.erk aku x sempat mencopet kipap hot itu!!

FaizAmY said...

beshnyee dapat mkn nasi goreng meletop jubo dgn ayam golek..kipap panas pon ade jgk...huhuh..apesal aku asik komen pasal makanan je ni erk...huhuhhh

Fiza Nordin said...

ya rabbi...ape yg bergayut bawah dagu aku tu???haish!!!

 
template by suckmylolly.com