PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

28 October 2009

T.Q PIHAK PENAJA ^_^

** gaya pemenang yg x lom sempat mandi **

**senyuman girang pemenang setelah berjaya menyarungkan baju kemenangan ** Tenkiu pihak penaja kerana sudi mengepos hadiah berupa baju "LABUAN ISLAND" ni ..:) nak tahu siapa penajanye?... PUAN HERDA a.k.a her kocok .. kekeke Ni la hasil kemenangan aku semasa menjawab kuiz "sejauh manakah mengenali HERDA.." di facebook. Nampaknya aku mengatasi geng lesbo yang lain. Nasib baik muat...ngam2 je badan aku yg debab ni. kehkeh... apis dah jeling je baju ni tp sekali dia tgk..dia "FAIL" part perut.. so, xleh la nak berkongsi kejayaan aku ni. Terima kasih sekali ye her..lenkali wat kuiz & hadiah sekali..:)

6 comments:

el said...

aku igt ape lah td ko posing gitu..kahh
ko menang eh..congrat...
sian apis..kempunan lak baju tu..hiksss

FaizAmYAirieL said...

wahh..menang..ko pon menang kuiz aku jgk..100% tu..nnt aku banje karok erk..ngeee

*MaMa HeRdA* said...

hahaahaha..adeh..mmg girang sgguh..lps ni aku nk wat kuiz susah punyeeeee!!!! hahahaha.. (kuiz pasal aku tu byk org komplen SUSAH gak!!! hahahaha)

MUMMY ILA said...

el: biasala gaya org riak.. kahhh

paeh : yeay!! aku tunggu tahun depan lepas ko banak..

her: terror kan kawan ko ni.. susah pun leh jawab...heheeee

fazilzura said...

TAHNIAH ila..

kahh sian apis mu..

Nur Syafawati said...

weh..aku tau pasal entry ini..tahniah ilaaaaaaaaa...baju labuan tuuuuuuuuuu..sonok2..

 
template by suckmylolly.com