PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

04 December 2010

ANUGERAH BINTANG POPULAR 2010 BERITA HARIAN

ANUGERAH BINTANG POPULAR 2010 BERITA HARIAN
akan tiba tak lama lagi...... nantikan...

CALON YANG WAJIB DICALONKAN ~
VOTE REMY ISHAK !!!

 perkenalan bersama hero malaya yang kini semakin melatop..
gambar ni sekitar 2008

aksi eksklusif bersama FEVERpicture semasa majlis amal di KPJ Selangor

Eksklusif bersama  FEVERpicture selepas pementasan NATRAH2

Anugerah Pelakon TV Lelaki Popular 2009 ( REMY ISHAK)
&
Anugerah Pelakon TV Wanita Popular 2009 (TIZ ZAQYAH)

Semoga rezekinya berpihak buat tahun 2010. GOOD LUCK Remy ;)
KEPADA PEMINAT REMY ISHAK.. JOM RAMAI-RAMAI SUPPORT & VOTE REMY ISHAK!!!!

Pesanan : Buat mereka yang tidak meminati industri seni sepertimana aku menggilai artis-artis kegemaran aku, takyah baca posting aku ni lama-lama ye. aku tahu dikalangan korang ada yang tak berapa senang dengan ke"fanatik"an aku terhadap REMY ISHAK. itu hak aku minat siapa yang aku suka & setiap manusia ada hobi & kesukaan yang mereka suka untuk mengisi masa lapang.

5 comments:

eLYies said...

aku sokong remy skang ni yer..hahahhaa

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku sokong2222222

ILA HAFIZ said...

hahahahaah yies..tinie

el said...

nak minat sape2 sukati lah kan
ada gak yg mulut busuk kahkahkahhhh
tetiba teringat lakonan remy dlm drama MAT BUNGA kahhhhhhhhhhhhhhh

ILA HAFIZ said...

yies : hahahahaa.. itu la pasal.
haha mat bunge.. terbaekkk :) geram je aku nengok!

 
template by suckmylolly.com