PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

14 December 2010

MINI GATH MOMMIES.COM END YEAR 2010

 
Sudah lama rasanya tak berjimba dengan kaum ibu yang sengal cam aku ni. Aktiviti 2010 agak slow disebabkan kesibukan kerja & personal. Sebagai penutup aktiviti 2010, aku anjurkan mini gathering berkelah di Hutan Lipur Sg. Congkak. Kenapa namanya mini gath? sebab yang join nya x ramai.. biasala bulan 12 ramai kenduri kendara sana sini, so, ramai gak yang tak dapat hadir. Takpe event 2011 akan menyusul, InsyaALLAH ye kawan-kawan. 
Kali ni kehadiran seramai 4 keluarga besar pun dah cukup mengamatkan suasana. Aktiviti mandi manda, gosip-gosip, BBQ & pot luck cukup menghappykan kami semua. Seronok jugak berkelah camni. Lari dari kesibukan kota raya, bau asap kereta, udara sesak.. kita ramai2 menghidu udara bersih dengan ketenangan hijau pepohon, air yang sangat sejuk..warghh indahnya kurniaan tuhan.. :)


 lihatlah keindahan alam semulajadi (kredit : kak ai)
 

 aktiviti BBQ bermula
Kaum bapa mengalih tugas membakar ayam

 batrisya seronok main.. baru sembuh demam
 J`s 3 beradik ni pun sama gak mengali
 ayam BBQ hasil perapan aku :) walllaaaaaa

 mutton bakar yang menjadi pojaan ramai
 happy dpt berkelah bersama. kami dah nak balik
kami & anak-anak happy dpt bersama





6 comments:

el said...

lapar betul tgk ayam n dgg BBQ tu hohohoh

A.I said...

mmg meriah!!! lps ni kita g piknik lg tau. lalalalala

eLYies said...

huwaaaaaaaaaaaaaa..best gilak.takpa..lainkali buat..harap2 aku dpt join

Dayah said...

meriahhhnyaaaa.......

Lyana said...

pergh...syoknye..memasing muke puas hatiii

ILA HAFIZ said...

el : mmg sedap hasil air tangan aku. hahahahaha

kak ai : next coming soon kita wat lg.

yies : insyaALLAH

dayah : mmg meriah kalau muka2 ni ada. hahaha

yana : puas sgt..

 
template by suckmylolly.com