PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

04 December 2009

ate~ TEMPOYAK kome~!

harharharhar (gelak dulu) jangan marah kawan-kawan (^_^) pagi-pagi nak menepek lauk pauk yang mungkin akan mengiurkan tekak kowang terutama pada penggemar TEMPOYAK.. Gulai Lemak Tempoyak Ikan Tilapia Hitam..... santapan dimasak pagi ni utk di bawak ke ofis sbg santapan Lunch bersama opismate tersayang.... hihihihi (^_^) sila jilat skrin kalau x dapat menahan air liur meleleh....:P

9 comments:

eLYies said...

dapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nak sikit ilaaaaaaaaaaaaaaaa...

el said...

huwaaaaaaaaaaaaaa
a'ah jilat skrin je lahhh ngade2 tol la ko ilaaaaaaaaa

nyamfahhhhhh aku mmg antu tempoyak..lupa lak ritu blik kpg nak tapau

ila..nti aku turun kl aku nk mkn mskan ko leh x..heheheh

MUMMY ILA said...

yies : meh dtg opis aku sat g.. haha

el : hahaha..leh jek... nanti aku masakkan.. :)

♥ Eda ♥ said...

hahahaaku diet..takde nafsu..kahhhh

MUMMY ILA said...

besen : dah slim pun nak diet... citttt!

ai said...

(sedang menjilat screen)

saveme_zero said...

arghhh...abis melekat DNA kat monitor aku ni..wakakakakak

fazilzura said...

fulamakkkkk ...

Nur Syafawati said...

OMG...TEMPOYAK...X LEH TAHANNNN

 
template by suckmylolly.com