PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

26 December 2009

HAPPY 5th ANNIVERSARY


Sekejap je masa berlalu.. 5 tahun dah aku bergelar seorang isteri kepada AHMAD HAFIZ ni..
mmg banyak dugaan aku sepanjang 5 tahun dalam rencah liku-liku dalam alam perkahwinan. Kadangkala membuatkan aku rapuh ..kadangkala membuatkan aku kuat dan kadangkala membuatkan aku tak tahu apa sebenarnya yang aku cari. Demi anak tersayang, aku akan terus memperbaiki apa saja kekurangan dalam perkahwinan kami.. semoga ALLAH sentiasa memberi aku jalan utk yang terbaik dalam perkahwinanku.
Semoga kami akan terus bersama hingga ke akhir hayat dan membuka hati kami berdua utk sentiasa memikirkan sesuatu yang BAIK utk masa depan kami & anak kami.. aminnnnnnnnnnn

11 comments:

el said...

epi nbeseri seri to both of u
semoga dimurahkan rezeki bahagia hgga hjg nyawa dan doakan yg terbaik tu kalian ok...

~~ciklinn~~ said...

epi anibesari ila.... akak doakan jodoh korang akan terus berkekalan hingga akhir hayat.... di perbanyakkan rezekiii juga..serta anak2 yg soleh dan solehah....aminn

zieha said...

happy anniversary..semoga berkekalan hingga je ujung nyawa..amin:)

ayuZack said...

happy anniversary ila n apis.. semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. amin

mamashasha said...

HEPI 5TH ANNIVERSARY ila & hubby...
semoga ikatan yg dibina selama ini terus berkekalan hingga ke akhir hayat..amin

Dayah said...

semoga terusss berbahagia..happy enibeseri Ila and HAfiz

A.I said...

Selamat Ulangtahun Ke 5..

Semoga kalian akan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa & aku doakan yg terbaik utk kowang anak branak..

Luv from Keliwon to Debab (^_^)

lyna said...

happy anniversary kak ila...
semoga kak ila n abg apis berbahagia hingga ke akhir hayat.. ;)
p/s- leh ar tmbah baby lg...hehe

fazilzura said...

HAPPAY BELATED ANNIVERSARY ...

semoga manjadi family yg bahagia ke akhir hayat

FaizAmYAirieL said...

happy 5th anniversaryy.....smg berkekalan hingge ke hujung nyawaa....n smg izz cepat2 dapat adik lg..ekekekee

♥ Eda ♥ said...

happy belated anniversary..ape adiah anniversary beb

 
template by suckmylolly.com