PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

07 December 2009

BREAKFAST @ GUGUSAN SIANTAN KOTA DAMANSARA

Sabtu lepas aku-alyn-izz menyebokkan diri breakfast di Kota damansara. 
Umah sape?
umah Puan Elyies la... 
dia nak masak mee itam...so, aku pun bawak nasi lemak daun pisang & alyn bawak bef pie.
izz pun bawak tp bawak buah kantung dia. hahaha :P

Disebabkan syam takde..kami istiharkan MORNING LESBO 
(jantan not allowed kecuali yg blom akil baligh)
Nampak kami je yg FREE... so kami jela yg ada..

malas cite panjang2..tgk jela gambar kami.. hehe :)



 
 
 

 
 
 
 
 
 
 

12 comments:

eLYies said...

tq ila ngan besen.....syok wooo..dpt makan gether2..

Mizz_Ila said...

yies : ure welcem..len kali wat lg.. hehe... :)

Syafa said...

OMG...mee itam yg blum sempat aku rasa!!!arghhhhhhhh..dapnyer semua menu...

p/s :- aqil berdialog dlm hati
"dapnyer tetek mil aku ni..empukk..tu blum try aunty ila nyer.."

kahhhhhh

Mizz_Ila said...

sya : dia dah gomol2 aku ...hahaha

FaizAmY said...

aku pon belom ade kesempatan merasai mee itam tu...ngee..bile kah aku akan dapat merasainye? ehehee..wah aqil n mil posing sakan tuhh...sodap aqil landing..ehehehe

Ms. Ayu said...

sonok nyer bergather2 yer kome..
sedap2 makanan nampak... mintak skett buley....

Ms. Ayu said...
This comment has been removed by the author.
Ms. Ayu said...
This comment has been removed by the author.
irma said...

wah...bestnyer....encem tol anak teruna yies tu...hhehe...oh...alyn dah ambik tu aura menantu...wakaka

Alyn Aellynn said...

I'm speechless (*_*)

Unknown said...

ayoyo..bestnye lepak sambil bekfes mee penuh ngan seafood huhuhu...tapi lagi sedap Aqil dpt lepak di situ kehkeh

ayien78 said...

Ila....bestnya aktiviti kowang ni....Yies nyer anak bujang ensem tullllll

 
template by suckmylolly.com