PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

11 May 2009

ALL ABOUT MOTHERS DAY

Lokasi : Taman Rekreasi, Tasik Titiwangsa. Kuala Lumpur
Model : Ahmad Izz Hayer , Ila & Hafiz.
Pakaian : Tajaan Platinum B-3-7
JuruFOTO: Hafiz & Ila

15 comments:

el said...

syoknye jln2...npk kurus lak ko ila pki baju tu..baju selindung lemak eh...harus kak ai jual ni..hehehe

♥ Eda ♥ said...

selamat hari ibu besen... jeles tgk besen bergambo ngan kemere mahai ;)

nasz said...

ADEH, IZZ, APASAL SUSAH SGT NAK TGK KAMU SENYUM??

saveme_zero said...

ewah..siap ada tajaan bagai hah! hahahahaha

ai said...

Syahdunye.... :)

MUMMY ILA said...

el~ tu rahsia baju jenis tu.kena colorful tutup segala lemak..kahh

eda~ hehe.. nanti kta bergambo sama ek

nas~ oowh nas..dia sgt risau masa bergambo tu sbb ramai budak yg lasak2. dia baru je kena tolak. kahhh muka xleh nak senyum sbb terlampau berhati2 anak aku ni.

kak sue~ WAJIB kena ada tAJAAN..

kak ai~ apa yg syahdunye?

Nur Syafawati said...

sonok tul izz berlari2an di taman titiwangsa yer...huhuh...ni ko pegi sempena hari ibu yer??huh..lawo2 gambo ko la..jelessssssssss aku!!!!!!!!!!!!!

Bibu said...

nice shot!slamat hari tuk Ila gak!
(cam skema aje komen ekekekek)

Bibu said...

erk Hari 'Ibu' tetinggal hahaha

FaizAmYAirieL said...

lawonye pic2 ko k ila..lawak ko nye dialog...ari tu aku suh ko masuk pertandingan dialog apesal x masok? ekeke..dah ade pemenang dah..

As said...

Happy Mother's Day to Ila...

fazilzura said...

amboi syok nye berjimba2 kat titwangsa..pehtu ado plak project snap2.. sure izz penat posing sakan

Tinie said...

wah syok giler..ngtkan amik photog
hikhik
canik cantik gambar ko erk..

elly @ suely said...

pasni leh jd photograper tuk aku n ank aku x? kahhhhhhhhhhhh

MUMMY ILA said...

sya~ mmg khas dibuat sempena ari ibu.

kak wil~ ko memang SKEMA beb! wakakaka

paeh~ ku xde mood nak masuk aritu sbb tgh demam.

zura~ xdenye mamat tu nak posing. semua amik candid. xde makna dia nak wat aksi2 depan kamera. dia tgh risau dgn kawan2 sekeliling dia yg amat ganas

tinie~ cantik ek? tenkiu. mayb sebab yg bergambar tu pun cantik kot. kahh

suely~ kahh.. lom dpt lesen jd photog orang. cukup la sekadar diri sendiri je

 
template by suckmylolly.com