PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

12 May 2009

WEDDING PENGAPITKU

Alkisahnya, gambar ni 2 minggu lepas..blom berupdate pun sbb update benda2 lain dulu. arini aku xde apa nak updet blog aku.. aku upload gambar pengapit aku masa aku kawin dulu. Ijam, dia pengapit apis masa kami kawin dulu. So, sebagai kawan & ingin membalas budi dia dulu, kami pergi ke majlis akad nikah & persandingan dia di putrajaya.

10 comments:

Nur Syafawati said...

cantik pengantin pempuan..yg pengantin laki nye macho2 jer..huhh..baju pun lawo..nak2 snap ngan camera lawo..semua jadi lawaaaaaaaa..kahhhhhhhhhh

fazilzura said...

comei nye panten baru tu ila..
umuq diorg tu bape.. cm mude belia jek aku tgk .. awekzzz mude kut..

amboi izzz, cm akil jgk tu .. pantang tgk tmpt luas.. sure nak tawaf

♥ Eda ♥ said...

cantek panten....ko n apis tak jadi pengapit balik ke??ekekee

kak ina kl said...

salam ila..lawa ek..pengantin tu..selamat hari ibu..

FaizAmYAirieL said...

fuiyo..meriahnyee majliss..pengantin pompuan siap ade papan tanda nama tu...lawo pengantin ni...

el said...

sama pdn sama comel...

MUMMY ILA said...

sya~ hehe..tuan punya kamera x lawo ke?

zura~ pengantin baya aku. mmg la muda belia.

eda~ kami xleh jd pengapit. runtuh pelamin kang. jadi photog sudaa

kak ina~ mmg lawa & encem. tp aku lagi lawa. kahhh selamat hari ibu jugakk

paeh~ tula kat mesjid putrajaya. siap ada tagname lagi. Pengantin,wali,saksi. kahh

el~ sama gak cam aku ngan apis kan..kan..kan? sama cantik sama padan..

Tinie said...

cantik pengantin

Bibu said...

waa...bolek amik job ni !lawa panten!

ctm-cak'on said...

pasni makin bz le kakak ila n a.apis, duk bikin panas kat majlis kwin org ek... ;)

 
template by suckmylolly.com