PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

14 May 2009

KEMARUK

Aku skrang ni tengah dilanda kemaruk tengok drama korea.
lama dah aku x kena penyakit ni. Last time zaman "fullhouse". Gila bukan
main aku masa tu sampai sanggup tengok cite tu berkali-kali sampai x tido malam.
Kali ni aku dilanda kemaruk balik. Adui dah rasa cam jatuh cinta plak.siang malam dalam
kepala hotak aku ni asik dok pk drama korea je. Awalnya aku tgk KBSWorld channel, cite LOVEisKILL lakonan dr Rain. Aku punya ketagih cite ni sampai ari sabtu pagi2 aku dah
ngadap tv layan marathon cite tu. Lepas tu aku terjatuh cinta plak kat 1 drama ni. Awal-awal
aku tengok tajuk pun aku dah dpt agak ..cite ni mesti bad ending. Bila aku tengok je intro..wahhhbest gak lagu dia. sampai rasa nk joget je. hehehe
Nampak plak pelakonnya.. aduiii.. tetiba terlupa dah berlaki. wakakaka (mintak ampun babah..mummy mmg camni tp jgn jeles la. korea tu jauh..kahh). Pelakonnya xla ensem mana pun, cuma karakter dia yg buat aku cair beb. Tetiba rasa cam aku berada dalam drama tu. sungguh ko. cite tu happy..aku happy..cite tu sedih..aku leh menangis..sebak bukan main cam bf aku lak mati. aduh feeling gile aku ni. Nama tajuk pun MR-GOODBYE.. dah tahu dah hero aku tu sure mati punyala. Disebabkan aku x puas ngadap tv.. bila kat opis aku layan youtube sambil2 wat keje ye. hehe aku tgk sampai final..dah tau dah camne dia mati segala la tp tula nak jadi cite bila aku tau dia mati.. aku xleh tido ko.. terbayang je ..rasa kesian sgt sampai rasa nak bgtau pengarah drama ni..buat la sambungan cam fullhouse tu. ada part 2 ..jadi xdela hero aku tu mati. kahh..
skrang ni aku masih lg layan cite tu.. di tv..di internet pun..kahh.. berkali2 aku ngadap cite tu padahal dah tgk dah..so, apa pun layankan aje pale hotak aku yg x btol ni. Sekurang-kurangnya bila aku tgk cite2 camni.. ada punya soul ada blend skit. Aku leh jd seorang yg romantis pada pasangan. kahh.. yang penting setiap hari aku lalui penuh dengan senyuman seperti orang sedang bercinta. kahh..
p/s: slumber je aku cite kat sini sbb aku tau laki aku suka baca blog aku.. kuweng..kuweng...

11 comments:

fazilzura said...

eheheheh ayat mu itu penuh dgn makna yek ila..

umh ku tetap musim indon .. adehhh poning den

saveme_zero said...

aisehh..demam korea ko ila.

Unknown said...

salam ila..bila dah terkena badi cerita korea ni memang susahlah...akak pun tengah layan jugak cerita korea ni..

Mizz_Ila said...

zura~ aku indon dah malap sikit tp still gak layan INTAN kadang2 tu.

kak sue~ bukan demam dah ...sakit teruk dah ni..

kak ina~ mmg dah patut kena baling baldi aku ni. siang malam.. layan cite korea..lagu korea..gambar mamat korea.. mampossss.. ntah bila nak baik ntah..

FaizAmY said...

kemaruk...memang kemarukk..kaahhh...sungguh obses ko dgn cite korea ni kak ila..tp okla ko menghayati cite ni jadik ko akan jadik lebih romantik kepade pasangan..i likee..ehehee

Mizz_Ila said...

paeh~ mmg aku ni obses cite2 camni. tp depend on cite gak..ada gak drama korea aku x suka tgk. tgk pada jalan cite..pelakon dia la

A.I said...

JOM BERCUTI KE KOREA!!! :p

Syafa said...

nak ikut bercoti ke koreaaaaaaaaaaaaa

Mizz_Ila said...

jom..jom... bulan 4 tahun depan.. spring time.
ada masa kowang nak kumpul duit..
jom berjemaah dgn aku

Ms. Ayu said...

hamboiii minah korea plak ko ye ila.... bolehhh la ader astroo.. umah aku xde astro... so xde musim2 la... kecuali ugly betty, desperate housewives, lost..

hamboiii sampai nak p korea ko nyer obsess tu ila.. chaiyokkk...

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

HEHHEHE GILER KOREA LAK DAH
KEKEKKE

BAIK KO PEKNEN SKRG ILA..
MESTI ANAK KO SEBIJIK KOREAN NANTI... ;P

 
template by suckmylolly.com