PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

21 May 2009

ELYIES SUDAH MELATOP!

++ aqil the encem boy ..11 jam selepas dilahirkan ++ ++ aku ngan yies yg akan slim x lama lg..(abaikan muka aku yg konon comel tu..kahh)++
++ aku & anak angkat aku aqil yang SAYANG kan aku... leh ke tu yies;)++
Lokasi : Hospital Selayang di SAYANG
Masa / Tarikh dilahirkan : 3.40pagi /21 May 2009
Berat : 3.4KG
Nama panggilan : Aqil the encem boy ;)
Alhamdulillah akhirnya kawan aku melatop gak.. hehe. Tadi aku sempat merempit dgn laki aku ke spital sbb opis kami dah dekat.. sempat la kami tengok yies & baby...
Elyies selamat melahirkan boboy yang encem..berhidung macung..berambut lebat.
Raut wajah saling tak tumpah seperti kakaknya, aqila...:)
Selamat berpantang ye yies.. selamat menyusukan anak..selamat menjaga badan ..
selamat bercuti dr majikan ko yg KOMUNIS tu...wakakakaka
p.s : ko kena blanje aku makan lamb lepas abis pantang nanti.. aku dah benarkan keluar ward petang ni gara2 aqil berak di atas dakapan aku..siap nangis nak mintak aku dukung plak tu..pandai dia ye nak bermanja dgn anT ila yang comel gebus ni...:)
leh jadi anak angkat aku tu.. sherashi bershama gitewwwwww ..hakhakhakhak.....

15 comments:

saveme_zero said...

rs seperti nak bb lagi la..hahahaha. adehh...mancung hidung hah. mmg sebijik aqila la.

ctm-cak'on said...

uwaaaaa...x thn part hidung aqil tu la, mancung wooooooooooooo...

k.ila, sila kawal perasaan anda, kang abis nurse2 kat sane x de keje, ekekekek!

Nur Syafawati said...

tahniah yiesssssssss...sebijik mcm buka aqila eh...hehehe..harap2 esok beso enchem mcm abg syam..ngeh.ngeh.ngehh

ai said...

ohoohoooooo...budak encem sudah keluar!!! bestnye sepasang!

FaizAmYAirieL said...

congrates yies!! aqil dah kluar dari dlm pewot ko yg akan slim x lame lagik..beshnye ade aqila dan aqil sepasang...sungguh comey n ensem..idong mancong gitu..ehehe..selamat berpantang!!

fazilzura said...

YIES..... TAHNIAHHHH ...

besh nye sepasangggg ..sure leps ni meriah lg ler umah ko tuh..
aqila pun dh ada geng bermain...

* tungu kedtgan akila aku plak yekk.. insyallah

Rafizah Nordin said...

ohohooo ini mudak kicik sudah kelua... welcome to the world cayang!!!tahniah yies!beshnye,beshnye,beshnyeee
eh,apsal aku yg teruje nih?wakaka!!!

♥ Eda ♥ said...

aah la ropa aqila...nanti mesti nampak cam kemba time beso..hehe...tahniah..pehni turn sape plak nak nandong..next !kahhhhh

ayuZack said...

mak datuk.. mancung nyer idung dia..lebat rambut aqil.. ape nama penuh nyer ila??? yies da finalise ke?? aku lak kepochi... mmg encem... mamat encem... mesti wangi kan cium baby fresh from pewot ibu...

eda.. pehni aku plak la... aku nk boboy gak...

elly @ suely said...

tahniah yies... lepas dah azab yer hehehe.... aku p0n setuju, muke aqil sejibik aqila hehehe.... sangat comelll

Bibu said...

ewah best ko pes dapt dukung ye Ila..Perasmi hehehee...dah ade yg booking ke Aqil ni ?ekekeke

MUMMY ILA said...

wakakaka..nama blom di finalise lg tp AQIL mmg namanya.
comel dia..bijak lak tu.. suka sangat.. mmg wangi baby ni. taik pun wangi.wakakakaka...

nextttt....ayu..eda..sya... cepat2 bikin anakkkk... aku nak dukung anak kowang plak.. keke

kak za tu suka2 tu cepat la bg mirza adik lak.. kekeke

el said...

TAHNIAH YIES...
XDE BERITA OR SMS PUN...
SIB BAIK AKU TGK BLOG ILA NI...

iera_ayen said...

syok nyer...tahniah sekali lagi yies.. amboi ila, nak dukung ank org je...cepat la banak lagi!!!

wahhhh pas yies banak, pakat2 semua nk banak...tingin kan?? termasuk aku gak...suka baby....

zura, ayu, sya, ila, paeh, k piza... apa lagi??? pojek mega ari-ari...hehehehe

MUMMY ILA said...

wakakaka...kak ira. kasi can aku slim dulu la baru nak gemok balik.. kasi can pada mereka yang teringin dulu.

 
template by suckmylolly.com