PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

18 May 2009

CITE CITI MINGGUAN

++ dinner kami ++ ++ aku punye ++ ++ babah&izz punye++ ++teh tarik pelengkap tekak aku++
++ selera anak aku ++
++meh izz suapkan mummy++
Ahad
Rewang ke MIdvalley..
++ tujuan utama++
++canopy dah sampai dr jepun++
++ target raya tahun ni++
++ limited edition model++
++target mummy utk izz+
++new model++
++ leh trade in tp stroller izz lagi ringan++
++terjumpa kawan izz++
+++mommies & sons++
++ nice mural++ Ahad - PETANG
kat umah atok izz , Tmn Ibukota
++ gelagat atok & cucu ++
++ pak ngah..atok..izz..sofea..anisa++
++ cangkung cam pak ngah gak la++
++ atok house wif new skin++ Disebabkan mummy tgh KOREAN DREAM.. anak pun terkena VIRUS KOREA. Pantang dengar lagu korea.. sure menari2. ikut sape??...mayb mummy..wakakakaka... layankan aje... ni la kejenya bila aku nak wat keje.. dengar lagu terus bergoyang. hehe

10 comments:

♥ Eda ♥ said...

ko tau besen... semaLAM time aku ngan dak2 tu mkn nasik lemak pun kitorang sembang pasal mali's char kuey tiaw ni.. tapi aku cam blur2 tak tau kedai ni kat ne..huhu..nanti ko bwk eh..

hehe comey nantu aku goyang2 dengo lagu tuh...aku rase izz semua layan kot..hindi ke korea ke..dangdut ke..hakhak

Mizz_Ila said...

eda~ malis tu depan umah aku tu jela. tp kedai awal dia kat tmn bunga raya..atas melati.
xpe..nanti ko balik kita p lepak sana. teh tarik dia sedap ko...

izz ni suka lagu rancak2 la. hehehe

Anonymous said...

ala..rindu lak nak makan mali's. teringat zaman2 study kat UIA dulu. makan ketiau mali's then tapau nasik lemak bwk makan kat hostel.

ila suggest mali's bukak satu kat melbourne, JV dgn i. huhuhuhu

FaizAmY said...

sedapnyee laa char kue tiaw tu kak ila..terlior aku...harus aku cuba nnt...

lawo2 la combi punye barang2 tu..tp sure mahalkan..aku x penah masok..ekekee

amboi izz menari erk...dah terkene badi korea mummy..eehhee

Ciklinn said...

ohhoo..sdapnyer tgok nasi lemak tu... terliur aku ha..

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ceh ceh ceh..

fazilzura said...

wahh nampak semanagt tui mumy ko makan yek izzz..
izz pun selera nampak ..

amboi singah combi nampakkk..
raya thn ni meriah ler izzz

Syafa said...

woooooooooo..gi malis tuuu..heheh..dapnyer nengok nasi lomak tu..ayam goreng...huhuhu
weh ila..ko ngajo izz joget gitu ker???
abis la..lepas ni izz yg concer RB..HAHAH

saveme_zero said...

perghh...aku nak ayam grg tu la..mcm sedap je ila.

elly @ suely said...

ila... apesal ko x mention nm tempat yg ko pg nie? aku x taw weiii.... jom bawak aku hehehe

 
template by suckmylolly.com