PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

17 November 2008

Izz can WALK

Akhirnya..izz dah leh berjalan sendiri. Sabtu lepas genap umo dia 14bulan 2minggu. Izz dengan jayanya menunjukkan bakat depan atok (abah aku). kira abah org pertama yg tgk izz berjalan. excited atok tgk cucu berjalan..gamat 1 umah. hehe.. almaklumla cucu yg sebaya izz dah berlari dah walaupun beza sebulan je. izz ni cepat bercakap. walaupun byk bahasa dia tp x henti2 bercakap. tido je diam mulut dia. Ada jugak sebutan dia kita leh paham. hehe Izz dpt la melangkah dlm 20 tapak ke depan.. pusing2..tu x pandai lg. nak pusing badan..tukar langkah dah cam robot sbb nak imbangkan badan. hehe..:) apa pun lega bila tgk izz dah leh berdiri, bangun, berjalan sendiri. caiyok izz!.. mummy doakan izz cepat cekap berjalan. leh main kejar2 ngan mummy lepas ni. :)

6 comments:

Eda said...

tahniah izz...finally...leh mintak mummy beli kasut mahal2 pasnih..hehe

mummy-izz said...

kasut sedia ada dah mahal dah eda.. hehe..NIKE tu.. ratusan ringgit..

plan nak beli sandal utk dia. senang nak sarung

ai said...

wahhhhhhhhhhhhhhh
GO GO GO IZZ!! dah dapat kaki..pasni lari lak. Kasi mummy xcercise. muahahaha..

Nur Syafawati said...

TAHNIAH IZZZZ...AKHIRNYER..BERJALAN GAK..HEHEHEHEHEHH..LEPAS NI MUMMY TURUN MELBOURNE..BWK IZZ JPE GF..HEHEH

Rafizah Nordin said...

yeayyyyy lepas ni izz leh lari2 ngan mierza ok...cayalah!

saveme_zero said...

congrate izz. pasni kasi tjk video lak yer

 
template by suckmylolly.com