PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

13 November 2008

Macaroni goreng

Santapan aku malam td di kala malas nak masak nasi. Si izz pun makan makaroni gak tp makaroni sup cuma sup dia aku tambah udang. 

Dah seminggu aku x makan nasi memalam hari. Rasanya cam nak teruskan sbb aku ni dah la debab. kena la kurangkan pengambilan kabohidrat. layan jela gambo makaroni aku yg seberapa :) ..

5 comments:

Eda said...

ok la tu ila..jaga badan..cam aku pun..muak gak ari2 mkn nasik je...hehe,...sedap gak makaroni..nak buat gaks la..hehe

NUR SYAFAWATI SHAMIOON said...

wah..cayala ila..aku pun nak wat mcm ko la..tapi x leh..laki aku asyik tanye nasi je..so,nak x nak kena la mkn skali..hehhe..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
rasa cam berselera lak nengok makaroni ni

ZiE said...

huhu sedapnya makaroni ko ila.. mcm nak wat tapi masih ada M la kahhh

ellydanish said...

wah wahhh dah berjangkit lak..pas sorg..sorg tunjuk bakat mmsk ni..aku skrg dh ada pyakit M..hehehe

 
template by suckmylolly.com