PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 November 2008

UPDET BLOG YG DAH BERSAWANG

Memandangkan kengkawan aku dah ada blog. aku pun mula la gali blog aku yg lama ni. Akhirnya dapat gak aku jumpa blog ni. Memang dah usang dan bersawang blog ni. bayangkan dari sebelum izz lahir ...izz pun dah setahun 3 bulan sekarang ni.

Aku ni memang takde masa nak updet blog,. cukupla sekadar ym yg sempat cekau2 ayam je ni. Facebook la, fotopages la..memang x terkejar aku dibuatnya. 
Aku rasa cam nak ubah blog aku ni kepada suasana yang CERIA. Arini rasanya x sempat lg. 
InsyaALLAH...dlm minggu ni bole la kot.
takpela kowang nantikan musim terbaru blog ni. kowang pun lom baca lg N3 aku yg sebelum ni. meh la baca & komen sekali cite-cite usang aku tu. wakakakakaka

2 comments:

NUR SYAFAWATI SHAMIOON said...

izz dah bujanggggggggggggg....
sebijik muka babah diaaaaaa la..
hehehe..tapi rapat bangat ngan
mummy..maklum la..mummy je leh bg izz kenyang sepenuhnyer..kahhhhhh.
sbb susu izz ade kat mummy je..babah xde..hehhee

mummy-izz said...

wakakaka... TAHU TAKPE..

anak mimiiiii!!!!

 
template by suckmylolly.com