PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

05 January 2009

ADIK BADIK SERAHIM

ni abg aku... FARIZUL NIZAM ni aku la... FAZILAH
ni adik bertuah aku.. FAIZ NIZAM
sape paling comey antara mereka?.. kahhhhhhhhhh

12 comments:

eLYies said...

sure la ko..ko kan gegirl..hehehhe

Rafizah Nordin said...

muke ko saling tak tumpah muke abang ko ye ila... tang mane yg same beno ye... mgkn tang idung & mulut tu... tp muke adik bertuah tu tak bape nampak sbb tangkap gambnya care gitu...
aah ko le yg paling cute & montoks hahaha!

ai said...

AKU!

Shais said...

untung ye ...ila sorang jer perempuan.

kirana-ummikmal said...

same la muka ko ngan abg ko...
cume muka adik ko x very clear le..sbb dr arah camtu...tapi mmg ko ade rupa abg ko....
yg paling comey...apissss ..wakakaka

Eda said...

korang tiga badik je eh..??kirenyer ko d only gurl la yer...huhuh

MUMMY ILA said...

yies~ kah..dah tau saje je tanya

kak fiza~ mmg org selalu ckp abg aku tu abg aku..bf aku.. kahhh..
lobang idong dia lg beso dr aku la. mayb x fokus dekat2 hidung dia. kahhhhhh

kak ai~ perasan!!!

kak shais~ untung ke? sama je. x byk memihak pd si tunggal ni. kahhh

kak kir~ mmg la sama. dah nama adik badik. adik aku pun lebih kurang je mukanya cuma dia skrang dah kurus. nampak tirus muka dia.

besan~ aah 3 abdul je. sepatutnya 6 org.. 3 misscrg..aku la intan..akula kaca..aku la madu..akula jadam..kahhh

Tinie said...

klu aku cakp ko yang plg cumel ko nk bg aku aper?

MUMMY ILA said...

tinie~ bagi tepukan jek..kahh

Nur Syafawati said...

ila..abg ko serupa muka ko..adik ko lain ..betul kate ko..hehehhe..tapi ape2 pun..mesti la wanita lagi comey!!!!!!!ahakssss

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
muka memang saling tak tumpah lah dik

ZiE said...

ko la yg comel... ko sorang je bunga dlm family.. mestila jadi kebangaan dan kesayangan semua

 
template by suckmylolly.com