PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

02 January 2009

GAMBO MASA ANAK DARA

Reply tag dr zie.. sorry la aku xde gambo masa baby. habis dah mak aku bako album anak2 dia masa dia gadoh beso dgn abah aku. Ni je aku ada.. gambo pasport ni mmg sentiasa ada dlm wallet aku. ni zaman kecik2 la..anak dara sunti. ehehe ;)
>> masa ni aku nak masuk darjah 1. wat gambo utk tepek kat report kad. hehe
rambut aku mmg jenis gini..sikat2 kedepan gak. izz mewarisi rambut aku. kahhh
>> masa ni dah darjah 5. wat gambar utk rekod kesihatan. masa ni rambut aku dah start berketak ikal mayang..
>> ni gambo aku kat sekolah rendah. darjah 5 masa ni.
aku suspek sapa yg dpt detect aku. sbb aku mmg lain dr skrang. aku bg klu la."dulu aku cam izz...kecik & kurus"
>> ni plak aku dah remaja. umo masa ni 18 tahun.
comey kan?...
pendek kata muka aku dr kecik sampai skrang x jauh beza.. kahhhhh.
mantain comey....;)

12 comments:

ZiE said...

ila comelnya ko memang muka ko tak jauh beza pun. ila aku teka ko yg duduk dpan sekali.. paling hujung., betol tak?

MUMMY ILA said...

hahahah zie..tu pasal kawan tadika leh cam aku lg skrang ni. kahhhh..

mm... jawapannyaaaa.... nanti aku bgtau ko. xleh bgtau kat sini..suruh org teka lg..

saveme_zero said...

rupa ko tak berubah la ila..izz ada rupa ko la ila. tu yg mami...mami...hahahaha

elly said...

cumel la ko... memang x jauh beza... masih maintain cumel smpi skang ni...;)

Nur Syafawati said...

muke ko same aje...x byk berubahh!!!aku suke yg gambo ramai2 tu..kahhh..tekaan aku tepat!!!berbekalkan klu yg ko bagi..hahahaha..

Eda said...

muke sama..saiz je lain lain..hehe..
bit its ok..size doesnt matter..;)

MUMMY ILA said...

kahhhhhh

Tinie said...

tomel sungguh

ai said...

MMG COMEY KAU BUDAK DEBAB!!! Takde beza langsung!! maintain gituuuuu je muka kau. BRAVO my pren!

Shais said...

amboiiii...dari kecik sampai ke beso...cute.

MUMMY ILA said...

hehe..kembang spender aku weiiii

Bibu said...

mmg tak berubah rope ko Ila..sebijirin!

 
template by suckmylolly.com