PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

15 January 2009

WATER SUPPLY INTERRUPTION

PLEASE BE INFORMED THAT THERE WILL BE A WATER SUPPLY INTERRUPTIONFROM WEDNESDAY, 14/1/09 UNTIL FURTHER NOTICE DUE TO MAINTENANCE WORK TO THE MAIN SUPPLY BY SYABAS.SORRY FOR THE INCONVENIENCE CAUSED. masakkkla org kat sini semua kena catu air nak wat cebok kencing & berak.. hahaha.. semalam still ada lagi air. Arini dah gawattt... level 1 & 3 dah takde air...nasib baik aku bawak segeleng air tiap hari. dapat la aku minum basahkan tekak. Terpaksa arini diperintahkan darurat ..xleh jumpa mr.tan.. kahhh aku rasa kalau dah urgent sgt..x tahan sgt.. tahap emergency ..leh la ramai2 angkut air dr sungai pusu depan opis ni. hehehe mintak2 la esok dapat cuti kecemasan ;)

2 comments:

ai said...

amboiiii...sampai nk cuti kecemasan lak ye! ni sume sbb xcident kt karak tu la kan?
so, skang ni kau kene blajar camne nk kemut jubo. tahan berak. kalau kencing ok lagi, kau beli je wet tissue tu. kahhhhhhhh

MUMMY ILA said...

hahaha..aku dah praktikkan kemut jubi & dubur.. sungguh stim dibuatnye. balik umah je bukan main lebat & banyak sisa kumbahan aku. kira balas dendam akibat kemutan yg maxima!..

 
template by suckmylolly.com