PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 July 2009

ANAK-ANAK KESAYANGANKU

[Putri Maisarah..puteri pertama dlm family aku] [gelap lak kulitnya skrang ni. hehe.. ada rupa aku skit sbb dia ikut rupa ayah dia abg aku..hehe]
[ cerah dah.. bam bam..]
[ anak buah aku no 2..abg ngah..AHMAD DANISH..]
[izz tgh main dgn sepupu..afiq..sebaya izz..anak buah aku no 3.]
[ kasih sayang atok dgn cucunya... asik nak timang ajek]
[ Aidil danial..abg long..anak buah aku yg sulong.. manja sgt...]
[ budak 2 org yg suka bergambo..mana ada kamera situla dia pegi..hehe]
[ ha....jgn lupa kat izz! izz lg comel dr dowang kan?..hehe]

6 comments:

el said...

aku igt pompuan lak si afiq tu...rmbot dia aku suke...curly cam blonde gitu

~~ciklinn~~ said...

ala tomeinyer2 baby...bg kat kau sorang leh.. tapi akunak yg pompuan tu.... ngehngeh ngeh

fazilzura said...

pe lagi Ila.. kasi sowg gurl le plak ye

Bed said...

sume comel cam auntie dia jugak....

irma said...

wah....ada sekuntum bunga di sebalik kumbang2...

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

hurm...syok kan kalo dapat kumpul sume anak2....
walo anak sedara...darah mereka tetap mengalir darah kita gak...
huhhhhhhhh
aku xde lagi anak sedara....!!~
kalo belah aku la...

kalo belah laki aku..aku dah ade 3..
campo 2 org heroes ni baru 5...
sikitnye!!
harus aku tambah lagi...

go..go..for cutie little girl...
ahaksss

 
template by suckmylolly.com