PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

01 July 2009

SANTAI @ STUDIO CAFE

Aktiviti ahad lepas, aku ikut apis p opening cafe milik zahid AF & Nita OIAM. Dowang ni member apis, so kami anak banak dijemput. Aku pun ajak gak besen aku sekeluarga join sekali. Nak ajak ramai2 kang segan plak dengan nita.. hehe..
[ bosan plak sbb lambat nak start show] [aina layan cuppies dulu.. tu pun dia dah ngantuk.sian aina]
[gf makan cuppies..izz pun makan gak. hehe]
[Yuna tgh perform]
[aku + eda + izz + member laki aku.]
[ Flop poppy tgh perform.. ]
[ cd YUNA + signature.. ]
[ Faris GAIA3 + izz + aku.. dia mmg suka main dgn izz]
[ ni dia klon rambut izz + aku + noh HUJAN]
[ Rambut kami sama!.. wakakaka..]
[ izz + kak yuna nya...]

11 comments:

Bed said...

bestnye dpt jumpa yuna....my feveret singer lately....

Mommy Prince said...

wei..pi tak ajak aku... aku dah lah gilekan si YUna tuh..
ko tak nampak ke aku ni cam si Yuna skit.ar ar ar

fazilzura said...

aikk ni bile masa lak ni ..
si pamela pun ado

nasz said...

yuna!!!!

eLYies said...

waaaaaaaaaaaa..aku jeles..huhuhu

Bibu said...

wah asik jupe artis je ko ni Ila..ko pon dah mcm artis!

Nur Syafawati said...

pewitttttttttttt..artis sane situ sini....glamour la korang eh..tapi aku x dpt pegi mase tu..sibuk angkut2 kotak dong..kahhhh

el said...

syoknye dpt jpe artis2..siap dpt bergmbo lg..

psl pe rmi minat yuna eh...

FaizAmYAirieL said...

wah izz posing dgn artis2..izz pon dah dapat aura artis dah..ehehee

~~ciklinn~~ said...

wahh bestnyerrrr..jumpa YUNa.......

ai said...

happeningnye!!!

 
template by suckmylolly.com