PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

08 July 2009

MAK AYAM SEMUKIM @ MALIS CORNER

Malam td, aku malas nak dinner sorang kat umah. memandangkan laki aku ada dinner di hotel dan aku pun xleh nak ikut. Aku pun ajaklah rakan mak ayam semukim ..sya,alyn,mek dinner bersama aku. Ajak besen eda aku lak dia ada aktivti berjimba bersama rakan2 lan. Kebetulan plak sya & mek sara mmg ketiadaan suami sbb masing2 klua bekerja. so, jadi la team isteri ditinggalkan somi klua berjimba makan luar. Alyn dia lain kes.. somi dia ada hal ke umah mertua alyn. so, alyn join the club. Meriah dinner sama-sama ni..anak2 pun happy.. main x hengat sampai malis ni jd taska. Bising sore dowang je menjerit main sama2. hehehe
[ aku + izz + sya tgh nak menyentap ] [Teh tarik aku punyaaaa]
[ selera tu alyn..almaklumla hujan2 ni cepat lapo kan alyn...hehe]
[ nyummy...sya menyentap char kuew tiaw]
[ sofea dgn nasi lemak ayam malis]
[ izz pun layan nasi lemak jugakkk + fresh oren]
[ sya + dina... ]
[mek sara + sofea a.k.a abg sofi]
[ cuties auntie]
[ tu dia anak2 bila dah berkawan..macam2 kerenah ..anak aku mana? dia ada di belakang aku sambil memanjat kerusi seperti dina & sofea jugak..hehe]

9 comments:

♥ Eda ♥ said...

amboi sonok keluar mcm janda2 berhias kuar lak...takde lakik..kahhhhhhh.... aku semalam hari melayan lakik lap plak..ngehngeh

As said...

amboi.. sakan noo.. siap gathering mkn² lagi... vouge & best arrr....

FaizAmYAirieL said...

wehh korangg...nak jgkkk makan nasik lemak dgn char kue tiaw tu...mesti sedap giler kan..huhuhh

nasz said...

oh, itu aktiviti mak2 ayam semukim ye??

el said...

mmg syok kalo kuar xde laki heavennnn..hehehe tpi teringat jugak kan ms mkn tu..hehehe

Nur Syafawati said...

mmg syiokkkkkkk..x terkata..tapi aku dah biase la berjalan xde laki..so xde beza..ngeh..ngeh..mereka ini la peneman aku ketika zde lagi..tq sayanggggggggggggggg ..i lap u all..

MUMMY ILA said...

I LOBE U TOO...HEHEHE


RAKAN SEMUKIM JE YG SENANG NAK ROGER KLUA.. HEHEHE

elly @ suely said...

sonok la kowang duk dekat2... kalo aku duk dekat mukim sn pon leh join, sbb slalu gak kena tinggal pasal laki keje kdg x tentu ms huhuhu...

ctm-cak'on said...

kemain korg ek, nk gak join, bestnyeeee...

 
template by suckmylolly.com