PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 July 2009

::MAK AYAM GEGAR RBPLUS LAGI!::

malas aku nak cite panjang kat sini.. tengok jela gambar leh mengambarkan betapa meriah & gegarnya RB dengan ketibaan mak-mak ayam d vasss........ ^_^
:: kami mak ayam d vass :: :: tu dia.. kak wil..kak rush tgh mendendangkan lagu :: :: gandingan mantop artis penang & artis melben..budak berdua lg tu tgh mencekik:: :: seperti biasa..aku akan pamerkan santapan aku..specialnya mutton ball ^_^ ::
:: jelitas in RBox::
:: cam biasa kami LESBO sejati..(yg bertudung x insaf2) :::: pose dulu ..itu wajib ::::eda + kak ai + mek sara +sya ::
::photoshoot session.. ^_^ from me ::
:: FOREVER::
:: stay tune.. ::
:: so sweet...i like this pix ^_^::
:: yeaaaayyy...up..up...up ...awayyyy!!::
:: kita tengok sape lompat paling tinggi???::
:: enjoy..rilex..funny ::
:: we again ::
:: NOT FOR SALE ::
:: S = Sara.... A=Airel....E=Eda ::
**gambar selanjutnya ada dalam Album Facebook**

10 comments:

Nur Syafawati said...

mmg gamat weh!!!!sonok gilak hang out kali ni!!!ngeh .ngeh..maybe dgn kehadiran SENAPANG GAJAH tu kot ila..menaikkan lagi semangat kami nak ke RB..kahhhhh....
sonok!sonok!sonok...tgh fikir nak bwk ape utk next port luck for eda farewell..hehehe

MUMMY ILA said...

sya~ wakakaka.. tanpa kowang x bermakna gak cik konon aku ni. saling memerlukan ^_^

Bibu said...

lupe daratan dan laut sume2 nih...hapennig giler wei ...tapi aku sgt musykil akk uniform tu leh mensound tak bley lepak?apakah de taw makna lepak itu sendri? wakaka budus

MUMMY ILA said...

kak bibu~ dia jeles tgk kita pose2..aku lak xmo amik gambo dia. tu yg dia sebok nak halau.siap bawak makcik guard.. takut kena belasah la tu..wakakakaka

el said...

wahhhhhh sure kecoh gilakkkk
mmg korg seronok betul eh g RB ari tu...ko ila pas satu satu g RB..

♥ Eda ♥ said...

mmg enjoy2....makanan pun shedap2 ...i loikeeeeeeee RBPlus...

As said...

skaan ila nooo.. best arr kalo jumpa yg 1 kepala... best tgk sumer pic² tuh... mmg layan...

eLYies said...

aku jeles..aku jeles..aku tak akan merasainya ...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Bed said...

ni anak2 korang tinggal ngan saper?? yg pakai spect tu tak hengggat mata tak baik lagi ye!!

ai said...

memasing meroyan!!!! kahhhhhhhhhh

 
template by suckmylolly.com