PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

27 July 2009

WARD B-3-7

Seminggu terlantar di ward B-3-7 mmg membosankan, memenatkan & memeningkan. Untuk orang seperti aku yang x reti dok diam 24jam.. mmg la dah sakit bertambah la lg sakitnya. Mana taknya..nak klua kesihatan x bape mengizinkan. Pagi-pagi je celik je mata dah x tau nak wat pe. Kemas-kemas apa yg patut dan terdaya je. Lepas tu aku lepak depan pc..nak makan x selera. Paling habis pun makan makanan cecair spt sup atau apa saja janji lembik & senang di hadam. Nasi mmg xleh nak masuk sepanjang sakit. Makan sure muntah balik. Sehari mau 2-3 kali muntah sbb effect ubat yang kuat. Ni jela keje aku semasa di ward B-3-7..HEHEHE.. layan kapetz & facebook. Sakit-sakit pun sempat berkebun... hehehe ...layannnnnnzzzzz!!

best kan? ward aku beso sekali dapo.. wakakaka^_^

8 comments:

As said...

sian ko ila.. dah masuk ward... hmmm.. tp ward ko best la.. line tenet ader ko... layan... get well soon...

FaizAmYAirieL said...

wahh..ward 5 star...aku nak jgk masok ward nii...ekekekee....leh rehat sambil berintenet..i likeeeee..

ai said...

Amboiii!! mengangkang kau kat 'ward' tu ye? sempat bercocok tanam yg aku x leh nk tahan tu. keh keh...

Harap pas ni kau sihat cam biasa k...ailebiu!

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

hebat oo ward dia, leh bertenet gitu..manade org dlm ward berfacebooking.. ni holiday ni..

Bibu said...

eh doc tade ckp ko tak leh ngadap komputer?bile aku jengok wad ko ni agaknye;-p

el said...

kahhhhh berkain batek ko kat ward tu eh..sempoiii sggh ward tu..aku pun nak gak register..FREE kahhhhh

MUMMY ILA said...

wakakakaka... 1st class...

iera_ayen said...

ila... ko sakit erk?? sori akk baru tau...hope skang dah ok yer.

 
template by suckmylolly.com