PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

05 July 2009

TAG: PERMATA HATIKU

Tenkiu paeh sbb sudi menyusahkan aku dengan menjawab TAG ni.. hehehe tp apapun aku SOKAAA!! Anda sudah mempunyai berapa org anak & nyatakan Girl Or Boy??? [dah...sorang je setakat ni. BOY!] Bila perancangan anda untuk menambah anak?? [entah...aku x pikirkan lagi. Mayb dalam 4-5 tahun lg kot.] Nyatakan nama anak anda & apa makna nama anak anda dlm Islam?? [ AHMAD = Yang Terpuji , IZZ = Kekuatan, HAYDER= Singa/Gelaran Saidina Ali a.s] Siapakah yg memberikan nama anak anda?? [Aku yang mencari nama & maksud tp babahnya yang pilih nama antara yg aku cari] Dari mana tercetusnya idea memberikan nama anak anda?? [ entah la..ikut naluri. tetiba je terpk nama tu tapi aku mmg nak letak "Ahmad"& kebetulan lak nama yg terdetik tu adalak HURUF AWAL kaitan dgn kami "IZZ"=ILA ..."HAYDER"= HAFIZ.. something interesting rite?.. hehe] Sekiranya anda dikurniakan seorg lagi cahaya mata...apakah nama yg akan anda beri... [Nama muktamad aku xpasti tp antara nama yang aku berkenan nak listkan... Girl : Nur Farisha Humairah Boy : Ahmad Iman Hayyan] Berapakah perancangan anak yg anda mahu & nyatakan berapa girl & berapa boy??? [sorang je..hehe..kalau ALLAH nak bg rezeki anak lagi, aku terima je.. sepasang pun dah memadai..aminnnnnnnnnnnn] Bagi yg mempunyai anak lebih dari seorg...nyatakan jaraknya beza umur anak anda?? [ngak ada dong!] Untuk kelahiran anak anda yg akan datang..anda nak Girl @ Boy?? [ x kisah la girl ke boy.. dapat girl lg best..complete sepasang] Apa ciri2 persamaan anda & anak anda?? [ dr segi fizikal: jari jemari, mulut, pp, kulit, muka tu 50% ikut aku.....dr segi dalaman: suka berkawan, cute, cara jalan, senyuman, ketawa. yang lain tu aku x pasti sgt...kowang peratilah sendiri..] Upload gambar anak anda untuk tontonan semua rakan blogger... [okay]

AHMAD IZZ HAYDER B. AHMAD HAFIZ

06-08-07

** gambar ni diambik masa umur sehari**

1 comments:

FaizAmYAirieL said...

sungguh pantass donggg kamuuu jawab taggingg gue ini..kahhh

 
template by suckmylolly.com