PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

31 July 2009

ONE NITE @ UK

Entry terakhir bersama eda & lan di MALAYSIA utk tahun 2009. Tahun depan kita bertemu lagi. Kami mendapatkan jemputan x rasmi oleh keluarga rakan lesbo semukim kami, sya & partner dia abg zul & anak ayam dia, dina untuk mengegarkan rumahnya di UK. Perjalanan kami ke UK sekejap je lebih kurang 20min. Tak perlu menaiki kapal tobang...hanya menaiki pesawat 4 tayar yang mencecah darat. Amat teruja utk ke UK sbb tula 1st time aku sampai ke sana. Disebabkan keesokannya eda & lan akan berangkat terbang ke Ausie..so, deme transit seketika di UK. Aina menantuku ada bersama atok & neneknya di rumah. ^_^ Kami selamat mendarat ke Sri Putri , UK dengan jayanya. Aku seperti biasa 1st time sampai cam 100 time datang umah si sya. kahhh....sungguh x malu.... Apapun ni la malam terakhir kami lesbo sejati bertemu sebelum lesbo tersayang kami, eda pulang ke bumi kengawoooo... semoga kowang bahgia..happy..berjaya dlm mengejar cita-cita.. aku sayangkan kamoooo.....^_^

:: kesayanganku... sya+ eda :: :: kenangan utk 2009.. sherashi bershama ::
:: sya sebok membancuh teh tarik kesokaanku.. sedap tau sya ^_^ ::
:: opppssss....ni kes kedekut barang..izz plak suka memakai barang orang ::
:: rakan since dlm perot.. baik kowang main-main ::
:: dina + izz ... ::
:: b4 berangkat pulang, kita bergambo dulu ::
:: eda + lan nak beransur pulang... ::
:: ni bukan aksi mendera tp ni aksi izz xmo balik. mau dok dgn dina & kes merampas "aina"..
hehe... benonya dia amik beg dora dina yang dipanggilnye "aina"... "
:: selipar baru khas utk anak kesayangan mummy..rm10 sajeeee ::

8 comments:

saveme_zero said...

sakannya korang erkk. dgn anak2 yg meriah sokmo...hahaha

Mama-Miya a.k.a MiuMiu a.k.a "Jedi Hopeful" said...

happening ooooooo........

Bed said...

UK tuh.....!

Bibu said...

jauhnye ko pegi Ila..aku pom lom sempat book tiket ekeke

♥ Eda ♥ said...

sayang kamooo jugeeee.....trima kasih kawan2!

ai said...

amboiiii...meriah kowang!

memekkkkkkkkk...aku pon sayang kt kau gak! hukhuk

el said...

betul2 sakan ko eda..merata ko pergi..puas x?x sempat gak aku jpe ko eh eda..bila la nak jpe...
wahh dapur sya..kemain selerak lg..heheheh

Fiza Nordin said...

org melben pun dah sampai puncak uk tu...aku entah bilerlah...

syaaaaaa,biler nak ponteng keje?kakakaaaa

eh,silap blog lak menanye kikikikkkkk

 
template by suckmylolly.com