PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

28 July 2009

FAREWELL EDA & BASHDAY JULY KIDs

Gathering ahad lepas @ TTwangsa. KL..
Khas buat menyambut kepulangan besen kesayangan aku.. EDAsekeluarga yang pulang ke sini utk bercuti dan skrang ni dah pun kembali ke Ausie untuk meneruskan cita-cita di sana. Aku doakan besen lan berjaya habiskan pengajian kat sana dgn cemerlang! ^_^
Gath ni pun sekali menyambut bashday anak menantu Kak Ai & Kak Fiza
[boy,baby,mierza & ely]... happy bashday semua..moga kowang jd anak yang baik & berjaya ^_^.. banyak benonya gambar aku ni tp aku letak beberapa saja di sini..sesapa nak tgk ..sila la ke facebook ku.... ^_^
Alhamdulillah ahad tu, aku dah beransur sihat walaupun 95%. walaupun x selera nak makan.. bab melompat aku mmg cargas.. hehe
:: pose wajib mak hayam tanda gumbira x terhingga (lihat la aksi aina & aku) :: :: ahli baru lompatan... setinggi KLCC youuuu :: :: anak lelakiku yang amat comel & hensem, izz ::
:: bersama kak baby..ate kome ni sekali nengok cam adik badik ::
:: menantu kesayangan eda-lan ::
:: yeay..dpt main buai.. mummy rasa ko dah beso dik ^_^::
:: bashday celebration ... JULY babies ::
:: kak ai + eda ::
:: sya + kak sue ::
:: gini cara nak tiup bubble ni dik ::
:: yeayyyyy...sonoknye anak-anak ::
:: kemeriahan mak hayam bergather ::
:: photo terakhir bersama eda utk tahun 2009 ::
:: mommies + kiddies ::
:: other side... i like this ::
:: from back mommies.com team ::
sempena gath ni bersama eda.. aku selaku wakil mak-mak hayam lain nak bgtau ko "kami sentiasa mengingati kamoo walau jauh mana pun.. diri kamoo tetap di hati kami.. kami menanti kamoo pulang dan kami sayang kamoo eda" -- ^_^

7 comments:

Bed said...

serious....best & happening kowang ni...bab lompat tu dah jd trademark kan....bile la aku dapat ketemu sama kowang!!!

Fiza Nordin said...

heheeee mmg besh,mmg besh...

terima kasih kerana hadiah yg diberikan...sgt mghargainya...

fazilzura said...

kahhh bab melompat tu xl eh layan ..
wei baru 95% sihat , lompat cm 110% dh sihat yek ila..
si izz dok jeling je

Bibu said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaah jeles nye aku..tade (aku dah terbungkang kepenatan pagi ahd tu)

As said...

sonok tgk geng² ila buat gathering.. happening giler... active tul... best arrr...
tuh yg x sihat tuh kot... sakan bergathering...

MUMMY ILA said...

hahaha...mmg best.. dah semua otak biol cam aku gak.

aku kalau dpt jumpa kawan-kawan..dpt klua..mmg sihat...

♥ Eda ♥ said...

windu dah mula menggebu nih..huhu terima kasih kerana sudi melompat bersama2 ku :)

 
template by suckmylolly.com