PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

16 July 2009

TAG BEG KE SEKOLAH EH OPIS

sekadar menyiapkan tag yg telah diberi.. inila bag yang aku angkut ke mana saja aku g termasuk opis. aku bukanlah orang yang suka pada "brand" kewanitaan sgt. aku ni byk suka bag2 brand sukan sbb aku minat sukan.

:: ni la beg ku... maroon kaler.. ada key chain elmo kepunyaan izz. kalau g jalan..beg
ni tempat aku sumbat baju & pampers izz. ::
::brand... REEBOK made in ENGLAND..:: ::apa di dalamnya?.. ha ..ni ha..lotion,alat2 makeup simple aku ::
:: henpon tukun aku ::
::kunci rumah/opis & kunci keretaku ::
:: kad panduan hospital mana yg bole kutuju bila emergency ::
::spek rabun aku bila aku rasa memerlukan shj..standby je ::
:: gula EQUAL..aku x bape suka minum manis-manis..equal peneman sejati ::
:: sbg org IT.. pendrive amat penting. siap 2..keduanya 8GB ::
:: ni pun penting jugak ..USB cable.. sekali kamera poket yg aku pakai skrang. kualiti kurang cantik dr CIK KONON DSLR aku di rumah..cukup sekadar emergency case ::
::pen mmg sentiasa ada.. mana2 nak menulis dah ada ::
::wallet khazanah ..x perlu aku tunjuk dlm nya sbb sebelum ni dah wat tag wallet ::

4 comments:

Bed said...

nampak sporty....reebook ko....from england lagi...kelasssss...

Bibu said...

segannya hanbag huhu

~~ciklinn~~ said...

wahh sgt cantikk lor kale beg tu...

ctm-cak'on said...

daku kenan kat hbag akak ilaaaaa...

kali ni mata bpinar coz pic kaburrr, x puas nk natap beg cunnn, huhuhu...

 
template by suckmylolly.com