PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 December 2008

AIDILADHA 1429H

Selamat menyambut Aidiladha buat semua kengkawan & kenalan yang membaca blog ni. Aku takde apa nak cite pun cuma nak cite kat mana aku beraya kali ni. Tiap tahun cam biasa aku beraya di Tmn Ibukota, gombak..umah mertua aku. Disebabkan tahun ni aidilfitri di rumah family aku..aidiladha kat umah family mertua plak (apis). Umah kami dekat je depan simpang umah, so pagi2 kol 7pagi kami dah keluar rumah. Sebelum apis g masjid, dia anta kami anak banak dulu. Aku tahun ni x wat apa2 cuma wat bodoh je. hehe.. aku cuma sumbangkan tenaga menolong mertua aku sediakan sajian pagi raya & mengemaskan umah bila semua adik badik dah balik.

Hidangan raya yang menyentap tekak kali ni sebenarnya sama je tiap tahun tp yela bila anak2 dah besar, kelainan tu lain sikit sbb lg meriah. Lontong, kuah kacang, ketupat nasi,lemang, daging ding ding, rendang ayam minang, rendang hati+paru lembu. :)
-- antara hidangan di pagi raya
-- jiran mertua kami, family cik non & pakcik azman
-- izz dok perati Thomas train abg doi dia..(sedih xleh usik..abg doi marah..huhu)
-- posing di pagi raya (izz kena paksa bergambar..hehe)

7 comments:

Puan Iza said...

Hai ila.....jumpa kat blog kita yea.....banyaknya sajian di pagi raya ;-)

Bibu said...

BEST LA RAYA KO ILA!

ieda said...

izz mana bj melayu...xdpt unty nk tgk...wah byk menu di pg raya yer..

Mummy ILa said...

izz pakai baju raya la tu ..kahhh
baju melayu mummy malas nak pakaikan sbb izz xmo pakai.

Rafizah Nordin said...

uiks xde gambo kepit ke?eheheh....

Mummy ILa said...

kepit2 takde kak za..gambar kepit tetek ada. hahahaha :)

Eda said...

sedap nya hidangan korang di pagi raya..jelesss prot i taw...ekeke
salam aidil adha buat ila n family....muaaaaachxxx utk apis...eh utk izz..eekekeke

 
template by suckmylolly.com