PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 December 2008

THOMAS & BARNEY

Semalam aku cuti, tak ke mana pun cuma layan diri je sebab aku demam. Izz pun selesema sikit. Disebabkan izz pun asikla nak tgk cd barney dah naik 10kali sampai aku pun dah hafal dialog cd tu. ..aku terpk nak kluakan thomas train dia yg x penah bukak tu. Yelah masa raya aritu dia makan hati dgn abg sepupunya, abg doi yg KEDEKUT thomas train. Izz teruja tgk thomas..usik sikit pun abg doi dah jerit. hehe.. sian anak aku. Tapi cam biasa la izz ni kalau harta orang ni, dia reti sedo diri..dia tengok jela benda alah tu.

Aku pun pasangkan la thomas & railway sekali. Bukan main suka. yang kelakonya dia x lupakan kawan baik dia, BARNEY.. hehe.. diletakkannya tengah railway & main sama2. Baik anak mummy.. sambil dia main Thomas train tu aku pun aman melayan cite kat Hallmark movie. heheh :)

10 comments:

ieda said...

sonoknyer izz main..xper izz yg ni sendiri punyer main puas2 hehe

Rafizah Nordin said...

ish bestla menan dia.nnt jumpe mierza main sesame buley???

ZiE said...

amboi izz.. syoknya menan baru keluar tu. Baba siap golek2 tu izz..

Nur Syafawati said...

good boy la izz ni..dia elok je dok diam tgk train thomas tu pusing2!!kalau anak dara aku tu kan..dah lame dia amek train tu..dia tolak sendiri laju2..pastu bile terlanggar ape2..dia tepuk tgn..sbb train dah pecah..(boleh??)

nasz said...

pandai nye izz bawak diri main sendiri sambil mummy lyn citer. bagussss... yg pntg kwn baik tak lupa tu...

Shais said...

diam pulak Izz tengok mainan...kalo Adli, memang diangkatnya...hihihi

Mummy ILa said...

hahaha...itulah dia AHMAD IZZ HAYDER. very soft budaknye jgn jadi awww awww dahla. Nampak je camtu tp garang gak tu. kat nursery dah pandai berbalas gaduh dgn abg2 nakal kat sana. dia gigit je badan org tu gaya singa. huhhhh.. riso gak dibuatnye.. nasib gigit2 manja cam singa.

Eda said...

izz mmg gud boy..klau aina pun dah jahanam dah rail train..ngan train2 tu tah g mana tah..kahhhhhh...
izz ni sebati sungguh ngan barney..lupa plak nak kim kan salam izz utk barney ari tu..ekekeke

Bibu said...

la baik je de main diam2 ye..senang mummy de wat hal lain!

re: x suke?? Jgnle gitu..jgn banned aku sudah ye!!

saveme_zero said...

alahai..baiknya izz ni. kenan lak aku menan tu..hahaha.

 
template by suckmylolly.com