PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

01 December 2008

SENYUMAN SEINDAH SURIA

Senyuman nilah penawar dukaku & senyuman nilah penyeri hidup mummy. Gelak ketawamu begitu membuatkan hati mummy bahgia sangat-sangat.. hehe :)

9 comments:

ZiE said...

manisnya senyuman mu.. anak ni la jadi pengrang jantung kita walau penat mcm mana pun bila tengok mereka senyum mcm hilang semua masaalah

ai said...

GIGI KAPAKkkkkkk....

Bibu said...

waahhhh gigi de...cun seh...cute sesgt

Eda said...

alalala menantu aku ni..sgt chumell ade gg..
cemana ni besen..aina gak yg rompong...hari ke sehari aku intai gg dier,...huhuhu

Mummy ILa said...

rajin gosok gg mamat ni. hehe :) tp gg kapak depan tu cam jarang skit. harap2 dah beso nanti elokla

Nur Syafawati said...

hahhaha..ila...aku yg tgk ni pun rase terubat segala duka di kala bersedih..huhuh...bukan main leborr si izz senyum...nampak semua gusi2 dia..heheheh..comey

Shais said...

gigi Izz sama dengan Adli ...enam batang, mentang-mentang la lahir kat tepat yang sama...hihihi

Mummy ILa said...

shais~ dahla sama tempat..sama bulan plak dowang lahir. hehe

terkenang masa dowang dok sebelah katil incubator ..masing2 jaundis kan?..riso hati kita masa tu..:(
alhamdulillah skrang mereka dah sihat membesar :)

kirana-ummikmal said...

baru nk komen...smlm dah tgok...
suke tgok dye ketawa mcm neyh..hilang serabut pale otak sume!!~...
wowwww gg kapak!!`

 
template by suckmylolly.com