PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

10 December 2008

WEDDING

Malam sabtu lepas, kami pergi ke majlis perkahwinan sepupu apis di Yayasan Tun Abdul Razak. Ramai la saudara mara dr atok nenek hingga ke cicit pun ada. Family apis ni beso, ramai sangat sampai aku pun pening nak ingat pangkat & nama. hahaha.. tp dowang ni sporting. Aku doakan pasangan pengantin berkekalan hingga ke akhir hayat..aminnn... :-)

-- selamat pengantin baru sarah & hanif
--20% dr keluarga yg bergambar.. x muat
-- pak andam baru lepas deco pelamin..hehe
--izz & cousin, amirul
-- dok teringat aina.. kahhhh
-- "mummy, aina xde ke?.."
-- Bersama family mertuaku..
-- cousin & nephew apis yg ROCKKKKK~!!

6 comments:

elly said...

ensem la izz pkai baju koler... npk berisi badan dia...

ZiE said...

selamat pengantin baru wat sepupu apis.. smeoga bahagia selalu.

wah izz dah jadi pak andam ye :D

ai said...

sekali pandang budak pompuan yg gambar last tu cam anne lak.. :p

nasz said...

selamat pengantin baru. semoga berkekalan jodoh spai ke akhir hayat

Eda said...

amboii izz termenung kat plamin tu terbayangkan sanding ngan aina ke..kahhhhh.. aina kat sini mata keranjang la...pantang nampak boy ..laju je ..tak dier kena peluk...die yg peluk..ekekeke..sabo je la izz....

Mummy ILa said...

heheh ..menantu aku berpoya2 di sana ya..haipppp hehe

 
template by suckmylolly.com