PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

02 December 2008

JOM MAIN MASAK-MASAK

hehe...ni gulai daging masak lemak cili api. Santapan di malam hari. yummyyyy
ni plak apam balik yg x menjadi. wakakakaka.. apis ckp rasa lempeng. aku frust sbb rasanya x cam apam balik pakcik pasar malam yg aku selalu beli tu... uwaaaaaaaaaaaa..tp sedap la sbb letak krim jagung byk.. :)

9 comments:

saveme_zero said...

hahha..takpe ila. asal ada rupa tu ok la. ko try lg ila..ekekek

Nur Syafawati said...

whakkakakka...standard ar tu...
1st time mmg lari tune..janji sedap masuk mulut kenyangggggg..hahaha

kirana-ummikmal said...

owh ni dye baru nampak apamnye...
wakakkaka
aku mlm ni baru nk wat...
sedap amska elmak tuh...
tapi aku konpius jap ngan telo merah asin ko tuh...
pesal kaler lain2...??

Mummy ILa said...

kak kir- ntah la kak kir..dah gitu batinnya..aku x nampak dr zahirnye..cewaah ayat

ellydanish said...

awat gmbo gelap jek..
kahhhhhhhh ni sure x byr bil api ni
kahhhhhhhh..x nak komen..sbb x npk kahhhhhhhhhhh

Mummy ILa said...

pc ko yg gelap L..pc murah..campak laut balik pulau lg baguih :)) wakakaka

Rafizah Nordin said...

ha,tak jadi ke apam balik mu ila?tak pe len kali buat lagi ye...jangan putus asa.
adoiii izz,untie pija pun nak tumpang bertenggek atas tilam empuk tu bleh tak?cam syiok je untie pija tgk...hehehe

nizajeff said...

waaaaa,,,demam apam balik melanda ..kakakkakak....

Bibu said...

CAM LEMPENG? TAK BAPE NAIK ILA KENE TUNGGU STGH JAP.PAS TU NAIK LE GEBU..

 
template by suckmylolly.com