PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

02 December 2008

SOFA EMPUK

nila sofa empuk izz. Dia suka sangat duduk atas badan baba sambil tengok tv. Penat je mummy beli sofa merah tp sofa ni jugak hang nak dok.. iskh...iskh.. :D

11 comments:

Eda said...

wakakaka aku ingatkan sofa apa la tadi..kahhhhhhhh..bole tolong urut babah skali yer izz...

Nur Syafawati said...

perghhh....ingatkan menantu ko je ade sofa baru ila..rupenyer..si izz pun ade sofa baru!!!whakakka..lawak2..asyik same je korang ni ape kes??

Mummy ILa said...

Tula sya..aku rasa cam kuat je jodoh mereka.. hahahaha..xleh bla ayat aku..:)

kirana-ummikmal said...

bagus la izz duk je mcm tuh...
aku laki bini siksa..sbb pantang duk mcm tuh..mesti ikmal lompat2..xdemaknanye nk duk diyam mcm tuh!!~

ieda said...

lahai ingatkan sofa empuk mana td..ropenyer sofa empuk izz heee...

ctm-cak'on said...

izz...alahai chomelnye kamu duk ats sofa empuk tueh, pasni abis le jd tempat main lompat2 lak izz ek, hehe!

Shais said...

kalau sakit pinggang boleh suruh izz duk...hihihi

ZiE said...

wah izz dpt sofa natural punye ye... bagus2 sedap nak duduk tu.. dah tu sekali leh urut babah ye

Mummy ILa said...

xyahla beli OSIM.. izz leh jd tukang urut..hehe

Bibu said...

mmg empuk!!!!hehehe

elly said...

mcm bes je izz... x ajk mummy join ke hehehe...

 
template by suckmylolly.com