PEMBACA / READERS

 mualai 26 SEPT 2010
since 26 september 2010

24 February 2009

HOTFM TELEMATCH

Ni la aktiviti kami sabtu lepas, pagi2 jam 730 dah siap nak pegi tasik ttwangsa. Disebabkan pegi dengan kawan kami, shafique & zura kenala siap awal skit.. si izz pagi2 dah bangun sbb x sabo nak jumpa upin & ipin. hehe..semangat ko!..
Hot FM buat telematch persaingan antara AM krew (Fara & FBI) & Jawa Rangers (Kiran & AJ). Aku cam biasa sokong "ORANG SHAH ALAM"...farra.. hehe.. pakai la baju putih. Mmg x rugi pun sbb finally AM krew menang!!! yeeeeeeeeeeeee!!
Dalam kemeriahan telematch tu, ada gak maskot upin & ipin datang & adik thiah, cik punya sore yang sangat cute tu. orgnye pun cute sekiut sorenya. Dah nama VIP kan..dok plak dlm khemah VIP.. senang la aku bergambo, sign autograf & bersembang2 dengan family upin ipin ni. K.la malas nak cite panjang.. kowang tgk jela gambo yg aku snap ni....layannnnnn !! zasssssssssssss!!
-- upin & ipin diserang mak budak & budak2.. izz yg teruja -- pagi2 dah pose dengan mummy..(nampak no kelebaran muka aku)
--- geng shah alam.. kahhh..fara, aku & izz
--ni la dia cik punya sore upin & ipin...cik adik fathiah
-- nampak sgt aku beso zuraa oiii... ni dgn zura hot fm (aku g dgn dia la)
--aksi lentok liok. nape la jd camni? aku pun x tahu.. si izz dipelok..amboiii ko nakkk!!
--alamakk cam kenal. ni mak ayam sya yg aku jumpa kat situ.. dgn x semena aku melaungkan nama dia di tengah org ramai..kahhhhhh
apa-apa je la ko ni mak sya.. elokla si izz melayan kerenah ko kan?..kahhh
cute x saya??....
poster upin&ipin yg siap autograf fathiah..aku dah tempek kat bilik izz.. suka tol dia..
p/s: gambo lain ada dlm fb aku.....

15 comments:

Anonymous said...

wah kak ila... beshnye bole g tgk upin ngn ipin... yg xbole balh tuh jumpe fafau... hehehe... neway mst sesak kn owang kt sane?... akk kuar dr umah kul bape?...

mcm mane bole jumpe kak sya?... dina mane?... xnmpk pun... hehehe...

eLYies said...

amboi2...pi berjoli yer....sakan no...

lagi2 anak teruna ko tu..SUKA bebenor kena apit ngan gegirl..wakakkaka

Anonymous said...

pergh..bestnyer jumpe upin dan ipin

Suziey Ahmad said...

waaa canteknye spec:D

syoknye telematch..happening.

p/s: zura tu dulu bdk skola i..dia atlit dulu..heheh:D

♥ Eda ♥ said...

sonok sakan erh si menantu..jumpa upin ipin live...aina jumpa barney je...muahahaha...
nanti la aku tgu org upload citer tu dlm u tube barulah aina dpt tengok..huhu

Mizz_Ila said...

anne~ kol 8 sampai sana. p dgn kawan kena awal sbb zura pun bertugas

yies~dia mmg suka bab ni yies..tp lagi suka jumpa upin ipin dia tu..

lyana~ izz la paling suka

suziey~ yeke? nanti aku kabo kat dia.

Mizz_Ila said...

eda~ menantu ko sampai ilang ko tau daa... pucat muka aku lakibini..ghupenye dia p menyelinap dlm ramai..nak g jumpa upin & ipin..waaaaaaaaaaaaaaaa!!!

sya yg menyaksikan kejadian gempar tu..

dah la tu ..aku jumpa dia..dia leh muka slumber & ckp.. "mi..pipin!!"

ayien78 said...

seronoknya.... aku nk join gak ari tu tapi memandangkan laki ku di serang demam virus jangkitan dr Jay...so tk dpt la aku men'join'kan diri...

kalau tak sure jumpa kat sana...huhuhu

Mizz_Ila said...

ayien~ la yeke... izz pun demam malam ahad tu. semalam aku EL. dok jaga izz demam tp demam nak tumbuh geraham bawah..skrang alhamdulillah dah ok

A.I said...

wahhhhhhhh..sonoknya!!! apesal x bgtau aku ade party ni wei? huhuhu..bukan main kene kepit ngan artis mummy + izz. sonoknye...

Jumpa lak kau ngan minah merah tu ye??? ;P

Mizz_Ila said...

kak ai~ mmg dah tahu dak merah nak dtg tp kebetulan masa tu dak merah lalu depan khemah yg aku santai. dak merah tgh usha org bergambo. dengan penuh x malunya aku memanggil.."sya!! sya!! sini!! sini!!..kahhhh

SaRaH^HaNiM said...

cam kenall jer mak ayam sorang tuuuu !!! sape erk??

Fiza Nordin said...

ish amatlah aku jelessss :P

camne itu budak merah boleh sesat sane pigi???kikikikkkkk

Mizz_Ila said...

mek sara~ hahaha.. dia pun nak bawak anak dara tgk upin ipin

kak za~ hahaha..dah nama mak ayam..sure la ada di kalangan mak &anak2 ayam..

Unknown said...

salam ila..jelousnya tgk kamu ambil gambar dgn fau fau..akak lalu jugak kat titiwangsa dlm pukul 10.00..tgk org ramai...tak ingatlah pulak ada hot fm kat situ..klu idak boleh singgah...

 
template by suckmylolly.com